דף הבית » טופ 100 » שם משפחה אלדר: סקירה מקיפה

שם משפחה אלדר: סקירה מקיפה

שם משפחה אלדר: סקירה מקיפה

מהו שם המשפחה אלדר?

שם המשפחה אלדר הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה ל"מבוגר" או "זקן" ונחשבת ששימשה ככינוי לאדם מבוגר. שם המשפחה נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

היסטוריה של שם המשפחה אלדר

מקורו של שם המשפחה אלדר הוא באי הבריטי, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. מאמינים שהוא היה בשימוש לפחות מהמאה ה-12. התיעוד המוקדם ביותר הידוע של שם המשפחה הוא משנת 1273, כאשר אדם בשם ויליאם אלדר תועד במאה הגלילים של נורפולק. שם המשפחה אלדר נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל גרמניה, אוסטריה ושוויץ. משערים שהוא הובא למדינות אלו על ידי מהגרים מהאיים הבריטיים.

מקור שם המשפחה אלדר

מקורו של שם המשפחה אלדר הוא מהמילה האנגלית העתיקה ל"זקן" או "זקן". מאמינים כי הוא שימש כינוי לאדם מבוגר. שם המשפחה נמצא לרוב בבריטניה, אירלנד וארצות הברית. הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

השימוש הנוכחי בשם המשפחה אלדר

שם המשפחה אלדר עדיין בשימוש כיום במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, זהו שם המשפחה ה-5,945 הנפוץ ביותר, כאשר כ-0.002% מהאוכלוסייה נושאים את השם. בבריטניה, זהו שם המשפחה ה-4,735 הנפוץ ביותר, כאשר כ-0.003% מהאוכלוסייה נושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלדר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אלדר, כולל:

  • ג'ון אלדר, שחקן אמריקאי
  • ג'ון אלדר, שחקן פוטבול אמריקאי
  • ג'ון אלדר, שחקן קריקט אוסטרלי
  • ג'ון אלדר, כדורגלן אנגלי
  • ג'ון אלדר, מלחין אנגלי
  • ג'ון אלדר, צייר אנגלי
  • ג'ון אלדר, משורר אנגלי
  • ג'ון אלדר, כדורגלן סקוטי

דעה אישית

שם המשפחה אלדר הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. היא נגזרת מהמילה האנגלית הישנה ל"מבוגר" או "זקן" ונחשבת ששימשה ככינוי לאדם מבוגר. זה עדיין בשימוש היום והוא שם משפחה פופולרי במדינות רבות. מעניין לציין שיש הרבה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אלדר, כולל שחקנים, ספורטאים ומוזיקאים. מעניין לציין גם שמקורו של שם המשפחה אלדר באיים הבריטיים, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. בסך הכל, שם המשפחה אלדר הוא שם משפחה מעניין ונפוץ שנמצא בשימוש במשך מאות שנים. זהו שם משפחה פופולרי במדינות רבות ומזוהה עם אנשים מפורסמים רבים. מעניין לציין גם שמקורו של שם המשפחה הוא באי הבריטי, אם כי מקורו המדויק אינו ידוע. למידע נוסף על שם המשפחה אלדר, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן