דף הבית » הכי מדובר » שם משפחה אלדר: מדריך מקיף

שם משפחה אלדר: מדריך מקיף

2023-05-18 02:48:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה אלדר?

שם המשפחה אלדר הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "אלדר", שפירושה "זקן" או "זקן". מאמינים כי שם המשפחה שימש במקור לציון מישהו שהיה זקן בקהילה. שם המשפחה אלדר נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "אלדר", שפירושה "זקן" או "זקן".

היסטוריה של שם המשפחה אלדר

מקורו של שם המשפחה אלדר באנגליה בימי הביניים. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי אנשים שהיו זקנים בקהילה, והוא שימש כדי להבדיל אותם משאר חברי הקהילה. שם המשפחה אלדר נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מהמילה הגאלית "אלדר", שפירושה "זקן" או "זקן". שם המשפחה אלדר נמצא ברשומות מהמאה ה-12 באנגליה. בסקוטלנד, שם המשפחה אלדר נמצא ברשומות מהמאה ה-16. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה אלדר באנגליה נמצא ב-Pipe Rolls של 1166, שם רשום אדם בשם רוברט אלדר. בסקוטלנד, התיעוד הקדום ביותר של שם המשפחה אלדר נמצא בפנקס החותם הגדול של סקוטלנד, שם רשום אדם בשם ג'ון אלדר בשנת 1544.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלדר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלדר לאורך ההיסטוריה. כמה מהאנשים הבולטים ביותר בעלי שם המשפחה אלדר כוללים: • ג'ון אלדר (1773-1838), בוטנאי ואנטומולוג אנגלי • אלפרד אלדר (1845-1917), פילוסוף גרמני • וויליאם אלדר (1887-1962), שחקן אמריקאי • רוברט אלדר (1919-2009), צייר אמריקאי • דיוויד אלדר (1921-2013), שחקן אמריקאי • ג'ון אלדר (2004-1925), שחקן אנגלי

סמל משפחת אלדר

סמל משפחת אלדר הוא מגן עם רקע שחור ושברון לבן. הסמל מכוסה בכתר זהב ומוקף בשני אריות לבנים. הסמל מעוטר גם בורד לבן, שושן צחור וגדילן לבן. הסמל הוא סמל לחוזק ונאמנות ומהווה תזכורת להיסטוריה הארוכה של משפחת אלדר.

הסמל של אלדר

סמל אלדר הוא מגן עם רקע שחור ושברון לבן. המגן מכוסה בכתר זהב ומוקף בשני אריות לבנים. המגן מעוטר גם בורד לבן, שושן צחור וגדילן לבן. הסמל הוא סמל לחוזק ונאמנות ומהווה תזכורת להיסטוריה הארוכה של משפחת אלדר.

סיכום

שם המשפחה אלדר הוא ממקור אנגלי וסקוטי והוא נגזר מהמילים האנגלית הישנה והגאלית ל"זקן" או "זקן". שם המשפחה נמצא ברשומות החל מהמאה ה-12 באנגליה והמאה ה-16 בסקוטלנד. היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אלדר לאורך ההיסטוריה, כולל ג'ון אלדר, אלפרד אלדר, וויליאם אלדר, רוברט אלדר, דיוויד אלדר וג'ון אלדר. סמל משפחת אלדר הוא מגן בעל רקע שחור ושברון לבן, שעליו כתר זהב ומוקף בשני אריות לבנים. סמל אלדר הוא גם מגן עם רקע שחור ושברון לבן, שמעליו כתר זהב ומוקף בשני אריות לבנים. הסמל והסמל של משפחת אלדר הם סמלים של כוח ונאמנות ומהווים תזכורת להיסטוריה הארוכה של משפחת אלדר. למידע נוסף על שם המשפחה אלדר, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן