דף הבית » עשרת הגדולים » שם משפחה אוזלבו: השוואה מהירה

שם משפחה אוזלבו: השוואה מהירה

שם משפחה אוזלבו: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה אוזלבו?

שם המשפחה אוזלבו הוא שם משפחה ששימש אנשים במדינות רבות ושונות. מאמינים שמקורו בספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וארצות הברית. השם נגזר מהמילה הספרדית "אוזלבו" שפירושה "אמיץ" או "אמיץ". שם המשפחה אוזלבו אינו נפוץ, אך גם הוא אינו נדיר. ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אוזלבו בעולם. רוב האנשים עם שם המשפחה אוזלבו הם ממוצא ספרדי, אבל יש גם אנשים עם שם המשפחה שהם ממוצא פורטוגלי, איטלקי ואמריקאי.

מקורות שם המשפחה אוזלבו

מקורו של שם המשפחה אוזלבו בספרד בימי הביניים. נהוג לחשוב שהשם שימש לראשונה על ידי משפחה של אצולה ספרדית. המשפחה הייתה ידועה באומץ ליבה ובאומץ ליבה, והשם אוזלבו ניתן לה כאות כבוד. שם המשפחה אוזלבו שימש אנשים במדינות רבות ושונות במשך מאות שנים. מאמינים כי שם המשפחה הובא לפורטוגל על ידי מהגרים ספרדים במאה ה-16. כמו כן, מאמינים כי שם המשפחה הובא לאיטליה על ידי מהגרים ספרדים במאה ה-17.

שכיחות שם המשפחה אוזלבו

שם המשפחה אוזלבו אינו נפוץ, אך גם אינו נדיר. ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אוזלבו בעולם. רוב האנשים בעלי שם המשפחה אוזלבו הם ממוצא ספרדי, אך ישנם גם אנשים בעלי שם המשפחה שהם ממוצא פורטוגלי, איטלקי ואמריקאי. שם המשפחה אוזלבו נפוץ ביותר בספרד, שם מעריכים שיש כ-5,000 אנשים עם שם המשפחה. זה גם נפוץ למדי בפורטוגל, שם מעריכים שיש בסביבות 2,000 אנשים עם שם המשפחה. לפי הערכות, באיטליה, שם המשפחה אוזלבו משמש כ-1,000 אנשים. בארצות הברית, שם המשפחה אוזלבו משמש כ-500 אנשים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אוזלבו

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה אוזלבו. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו אוזלבו. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "El Laberinto del Fauno" ו"El Orfanato". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה אוזלבו הוא הכדורגלן הספרדי חואן אוזלבו. הוא ידוע בעיקר בתקופתו במועדון הספרדי ריאל מדריד, שם זכה במספר גביעים.

וריאציות של שם המשפחה אוזלבו

לשם המשפחה אוזלבו יש כמה וריאציות. בספרד, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה". בפורטוגל, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה". באיטליה, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה".

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה אוזלבו
סְפָרַד 5,000
פּוֹרטוּגָל 2,000
אִיטַלִיָה 1,000
ארצות הברית 500

שם המשפחה אוזלבו הוא שם משפחה ששימש אנשים במדינות רבות ושונות. מאמינים שמקורו בספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וארצות הברית. השם נגזר מהמילה הספרדית "אוזלבו" שפירושה "אמיץ" או "אמיץ". שם המשפחה אוזלבו אינו נפוץ, אך גם הוא אינו נדיר. ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אוזלבו בעולם. רוב האנשים עם שם המשפחה אוזלבו הם ממוצא ספרדי, אך ישנם גם אנשים עם שם המשפחה שהם ממוצא פורטוגלי, איטלקי ואמריקאי. שם המשפחה אוזלבו נמצא לרוב בספרד, שם מעריכים שיש בסביבות 5,000 אנשים עם שם המשפחה. זה גם נפוץ למדי בפורטוגל, שם מעריכים שיש בסביבות 2,000 אנשים עם שם המשפחה. לפי הערכות, באיטליה, שם המשפחה אוזלבו משמש כ-1,000 אנשים. בארצות הברית, שם המשפחה Ozalvo מוערך בשימוש על ידי כ-500 אנשים. ישנם מספר אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Ozalvo. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו אוזלבו. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "El Laberinto del Fauno" ו"El Orfanato". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה אוזלבו הוא הכדורגלן הספרדי חואן אוזלבו. הוא ידוע בעיקר בתקופתו במועדון הספרדי ריאל מדריד, שם זכה במספר גביעים. לשם המשפחה אוזלבו יש מספר וריאציות. בספרד, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה". בפורטוגל, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה". באיטליה, שם המשפחה מאוית לפעמים כ"אוזלבו" או "אוזלבה". שם המשפחה אוזלבו הוא שם משפחה ייחודי ששימש אנשים במדינות רבות ושונות. מאמינים שמקורו בספרד, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פורטוגל, איטליה וארצות הברית. ההערכה היא שיש כ-10,000 אנשים עם שם המשפחה אוזלבו בעולם. שם המשפחה אוזלבו נמצא לרוב בספרד, פורטוגל, איטליה וארצות הברית. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה אוזלבו, ביניהם השחקן והבמאי הספרדי אנטוניו אוזלבו והכדורגלן הספרדי חואן אוזלבו. לשם המשפחה אוזלבו יש כמה וריאציות, ולעתים הוא מאוית כ"אוזלבו" או "אוזלבה" במדינות שונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן