דף הבית » מגזין » שם משפחה אגר: מדריך מקיף

שם משפחה אגר: מדריך מקיף

שם משפחה אגר: מדריך מקיף

מהו שם המשפחה אגר?

שם המשפחה אגר הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'Aegir', שפירושה 'קצה' או 'גבול'. שם המשפחה נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד ווילס, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. לפי האמונה מקורו של שם המשפחה אגר בימי הביניים, כאשר הוא שימש לתיאור אנשים שחיו ליד קצה כפר או עיירה. זה שימש גם לתיאור אנשים שחיו ליד גבול או גבול. עם הזמן, שם המשפחה התפשט למדינות אחרות, והוא נמצא כיום במדינות רבות ושונות ברחבי העולם.

היסטוריה של שם המשפחה אגר

התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה אגר מתוארך למאה ה-12, כאשר הוא שימש לתיאור אדם בשם רוברט דה אגר. רוברט היה אביר בשירותו של מלך אנגליה הנרי השני. שם המשפחה נמצא גם ברישומי מלחמת האזרחים האנגלית, כאשר הוא שימש לתיאור אדם בשם ג'ון אגר, שנלחם למען המלוכה. שם המשפחה אגר נמצא גם ברישומי ארצות הברית. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בארצות הברית מתוארך למאה ה-18, אז שימש לתיאור אדם בשם ג'ון אגר, שנולד בווירג'יניה ב-1750.

וריאציות של שם המשפחה אגר

לשם המשפחה אגר יש וריאציות רבות, כולל אגר, אגרה, אגרה, אגרי, אגרי, אגררי, אגרון, אגרוני ואגרוני. וריאציות אלה נמצאות במדינות שונות ברחבי העולם, והן משמשות לעתים קרובות לתיאור אנשים בעלי אותו שם משפחה אך הם ממדינות שונות.

שכיחות שם המשפחה אגר

שם המשפחה אגר נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד ווילס. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. בארצות הברית, שם המשפחה אגר נמצא לרוב במדינות וירג'יניה, מרילנד, פנסילבניה, ניו יורק ומסצ'וסטס. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל קליפורניה, אילינוי, טקסס ופלורידה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אגר

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אגר, ביניהם השחקן ג'ון אגר, הזמר והכותב ג'ון אגר והפוליטיקאי ג'ון אגר. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה אגר כוללים את השחקן ג'ון אגר ג'וניור, השחקן ג'ון אגר השלישי, והשחקן ג'ון אגר הרביעי.

סיכום

שם המשפחה אגר הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'Aegir', שפירושה 'קצה' או 'גבול'. שם המשפחה נמצא לרוב באנגליה, אירלנד, סקוטלנד ווילס, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. לשם המשפחה יש וריאציות רבות, כולל Agarr, Agarra, Agarrae, Agarrey, Agarri, Agarrie, Agarron, Agarroni ו-Agarrony. הוא נמצא לרוב בארצות הברית במדינות וירג'יניה, מרילנד, פנסילבניה, ניו יורק ומסצ'וסטס. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה אגר, ביניהם השחקן ג'ון אגר, הזמר והכותב ג'ון אגר והפוליטיקאי ג'ון אגר. למידע נוסף, בקר ביוטיוב או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן