דף הבית » אנציקלופדיה » שם המשפחה של מלכת אנגליה

שם המשפחה של מלכת אנגליה

2023-06-05 21:17:00+02:00

מה שם המשפחה של מלכת אנגליה?

מלכת אנגליה, אליזבת השנייה, היא המלוכה בעלת השלטון הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית. היא ראש המלוכה הבריטית ומדינות חבר העמים. אבל מה שם המשפחה של מלכת אנגליה? שמה המלא של המלכה הוא אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור. היא בתם של המלך ג'ורג' השישי והמלכה אליזבת. אביה היה המלך הבריטי האחרון שלקח את שם המשפחה ווינדזור, שאומץ על ידי משפחת המלוכה בשנת 1917. שם המשפחה של המלכה הוא ווינדזור, והוא זהה לזה של אביה. עם זאת, המלכה אינה משתמשת בשם המשפחה ווינדזור בתואר הרשמי שלה. במקום זאת, היא ידועה בשם אליזבת השנייה, או פשוט אליזבת.

ההיסטוריה של שם המשפחה וינדזור

שם המשפחה וינדזור נגזר מהעיירה ווינדזור בברקשייר, אנגליה. העיירה הייתה אתר של טירה מלכותית שנבנתה על ידי ויליאם הכובש במאה ה-11. הטירה הייתה מקום מגורים מועדף על המלכים האנגלים, והעיירה נקשרה למשפחת המלוכה. שם המשפחה וינדזור שימש לראשונה על ידי המלך ג'ורג' החמישי בשנת 1917. הוא שינה את שם המשפחה מ-Saxe-Coburg-Gotha לווינדזור כדי להרחיק את משפחת המלוכה מקשריה הגרמנים במהלך מלחמת העולם הראשונה.השם ווינדזור שימש את משפחת המלוכה הבריטית מאז. לכל הילדים והנכדים של המלכה אליזבת השנייה יש את שם המשפחה ווינדזור.

כותרים אחרים של המלכה

המלכה ידועה בתארים ובסגנונות רבים אחרים. היא ראש חבר העמים, המושל העליון של הכנסייה של אנגליה והדוכס מלנקסטר. היא ידועה גם כמגנת האמונה וראש הכוחות המזוינים. המלכה ידועה גם בתאריה בסקוטלנד, וויילס וצפון אירלנד. בסקוטלנד, היא ידועה בשם אליזבת השנייה, בחסדי האל, מהממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד וממלכת הממלכות והטריטוריות האחרות שלה, ראש חבר העמים, מגן האמונה. בוויילס היא ידועה בשם אליזבת השנייה, בחסדי האל, מלכת הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד ושל ממלכותיה והטריטוריות האחרות שלה, ראש חבר העמים, מגן האמונה. בצפון אירלנד, היא ידועה בשם אליזבת השנייה, בחסדי האל, מלכת הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד ושל ממלכותיה ושטחיה האחרים, מגינת האמונה.

סמל המלכה

סמל המלכה כולל את הזרועות המלכותיות של אנגליה, סקוטלנד ואירלנד, וכן את זרועות בית וינדזור. הזרועות כוללות גם את המוטו "Dieu et mon droit" (אלוהים וימיני).

מונוגרמה של המלכה

המונוגרמה של המלכה היא האות "E" מוקפת בזר של ורדים. הוורדים מייצגים את ארבע מדינות הממלכה המאוחדת: אנגליה, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד.

שאלות ותשובות

ש: מהו שם המשפחה של מלכת אנגליה? א: שם המשפחה של מלכת אנגליה הוא וינדזור. ש: מתי שימש שם המשפחה וינדזור לראשונה את משפחת המלוכה הבריטית? ת: שם המשפחה וינדזור שימש לראשונה על ידי המלך ג'ורג' החמישי בשנת 1917. ש: מהם התארים האחרים של המלכה? ת: המלכה ידועה בתארים וסגנונות רבים אחרים, כולל ראש חבר העמים, המושל העליון של הכנסייה האנגלית, הדוכס מלנקסטר, מגן האמונה וראש החמושים Forces.Q: מהו סמל המלכה? א: סמל המלכה כולל את הזרועות המלכותיות של אנגליה, סקוטלנד ואירלנד, כמו גם את זרועות בית וינדזור. ש: מהי המונוגרמה של המלכה? ת: המונוגרמה של המלכה היא האות "E" מוקפת בזר של ורדים.

סיכום

מלכת אנגליה, אליזבת השנייה, היא המלוכה בעלת השלטון הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית. שמה המלא הוא אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור, ושם משפחתה זהה לזה של אביה. שם המשפחה ווינדזור שימש לראשונה על ידי המלך ג'ורג' החמישי בשנת 1917, ומאז הוא משמש את משפחת המלוכה הבריטית. המלכה ידועה בתארים ובסגנונות רבים אחרים, והסמל שלה כולל את הזרועות המלכותיות של אנגליה, סקוטלנד ואירלנד, כמו גם את זרועות בית וינדזור. המונוגרמה שלה היא האות "E" מוקפת בזר של ורדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן