דף הבית » המלצת הצוות » שם המשפחה של מורדו: סקירה מהירה

שם המשפחה של מורדו: סקירה מהירה

שם המשפחה של מורדו: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה של מורדו?

שם המשפחה מורדו הוא שם משפחה גרמני, שמקורו במילה הגרמנית העתיקה "Mord", שפירושה "רצח". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כינוי למי שהיה רוצח או בעל מזג אלים. שם המשפחה מורדו נפוץ עד היום בגרמניה, ונמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל.

מקור שם המשפחה מורדו

מקורו של שם המשפחה מורדו הוא מימי הביניים, כאשר הוא שימש כינוי למי שהיה רוצח או בעל מזג אלים. זה נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "Mord", שפירושה "רצח". שם המשפחה נפוץ עד היום בגרמניה, ונמצא גם במדינות נוספות, ביניהן ארצות הברית, קנדה וישראל.

שכיחות שם המשפחה מורדו

שם המשפחה מורדו נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-5,959 הנפוץ ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. בארצות הברית, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. בקנדה, זהו שם המשפחה ה-2,908 הנפוץ ביותר. בישראל, זהו שם המשפחה ה-1,851 הנפוץ ביותר.

שם משפחה מורדו בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-5,959 הנפוץ ביותר. הוא נפוץ ביותר במדינות בוואריה ובאדן-וירטמברג. בבוואריה, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-1,857 בשכיחותו, ובבאדן-וירטמברג הוא שם המשפחה ה-2,908 בשכיחותו.

שם משפחה מורדו בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. זה נפוץ ביותר במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. בקליפורניה, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-2,908 הנפוץ ביותר, ובניו יורק הוא שם המשפחה ה-4,857 הנפוץ ביותר. בפלורידה, זהו שם המשפחה ה-6,945 הנפוץ ביותר.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה
גֶרמָנִיָה 5,959
ארצות הברית 8,945
קנדה מקום 2,908
ישראל מקום 1,851

סיכום

שם המשפחה מורדו הוא שם משפחה גרמני, שמקורו במילה הגרמנית העתיקה "Mord", שפירושה "רצח". מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא שימש כינוי למי שהיה רוצח או בעל מזג אלים. שם המשפחה מורדו נפוץ עד היום בגרמניה, ונמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה וישראל. בגרמניה, שם המשפחה מורדו הוא שם המשפחה ה-5,959 הנפוץ ביותר, ובארצות הברית הוא שם המשפחה ה-8,945 הנפוץ ביותר. בקנדה זהו שם המשפחה ה-2,908 בשכיחותו, ובישראל הוא שם המשפחה ה-1,851 בשכיחותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן