דף הבית » מומלץ בהקדם » שם המשפחה של המלכה אליזבת – מדריך מקיף

שם המשפחה של המלכה אליזבת – מדריך מקיף

2023-04-05 13:51:00+02:00

שם המשפחה של המלכה אליזבת: מדריך מקיף

המלכה אליזבת השנייה היא המונרך הכי ארוך בתולדות בריטניה, לאחר ששימשה כראש המדינה במשך יותר משישה עשורים. במהלך שלטונה, היא קיבלה שמות רבים ושונים, החל משם הולדתה ועד לתואר המלכה שלה. במאמר זה, נסקור את שמות המשפחה השונים שבהם השתמשה המלכה אליזבת במהלך חייה.

ההיסטוריה של משפחת המלוכה

למשפחת המלוכה הבריטית יש היסטוריה ארוכה ורב קומה, כאשר קו הירושה הנוכחי נמשך עד לבית וינדזור. בית וינדזור נוסד בשנת 1917 על ידי המלך ג'ורג' החמישי, ששינה את שם המשפחה מבית סקסה-קובורג וגותה. שינוי זה נעשה בתגובה לרגשות האנטי-גרמניים במהלך מלחמת העולם הראשונה.המלכה הנוכחית, המלכה אליזבת השנייה, היא החבר הכי ארוך בבית וינדזור. היא בתם של המלך ג'ורג' השישי והמלכה אליזבת, ונכדתו של המלך ג'ורג' החמישי.

שמות המשפחה של המלכה אליזבת

המלכה אליזבת קיבלה שמות משפחה רבים ושונים במהלך חייה. להלן תקציר של השמות השונים שבהם השתמשה:

שם לידה: אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור

שם הולדתה של המלכה אליזבת הוא אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור. היא נולדה ב-21 באפריל 1926 למלך ג'ורג' השישי ולמלכה אליזבת.

שם נשוי: אליזבת אלכסנדרה מרי מאונטבאטן-ווינדזור

כאשר המלכה אליזבת נישאה לנסיך פיליפ ב-1947, היא קיבלה את שם משפחתו, מאונטבאטן-ווינדזור. שם זה הוא שילוב של שמות המשפחה הן של בית וינדזור והן של בית מאונטבאטן.

כותרות: אליזבת השנייה, מלכת בריטניה

כאשר המלכה אליזבת עלתה לכס המלכות בשנת 1952, היא קיבלה את התואר אליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת. כותרת זו משמשת במסמכים רשמיים ובהתכתבויות.

סגנון: אליזבת השנייה, בחסדי אלוהים, של הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד ושל ממלכותיה והטריטוריות האחרות מלכת, ראש חבר העמים, מגן האמונה

סגנונה המלא של המלכה הוא אליזבת השנייה, בחסדי אלוהים, של הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד ושל שאר הממלכות והטריטוריות שלה מלכת, ראש חבר העמים, מגן האמונה. סגנון זה משמש במסמכים פורמליים והתכתבויות.

טבלת סיכום

שֵׁם תיאור
אליזבת אלכסנדרה מרי ווינדזור שם הולדתה של המלכה אליזבת
אליזבת אלכסנדרה מרי מאונטבאטן-ווינדזור שמה הנשוי של המלכה אליזבת
אליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת התואר של המלכה אליזבת
אליזבת השנייה, בחסדי האל, מהממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד וממלכותיה והטריטוריות האחרות שלה, ראש חבר העמים, מגן האמונה הסגנון המלא של המלכה אליזבת

סיכום

המלכה אליזבת השנייה היא המלוכה בעלת השלטון הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית, והיא קיבלה שמות משפחה רבים ושונים במהלך חייה. שם הולדתה הוא אליזבת אלכסנדרה מרי וינדזור, והיא לקחה את שם המשפחה של בעלה, מאונטבאטן-ווינדזור, כאשר נישאה לנסיך פיליפ בשנת 1947. כאשר עלתה לכס המלכות בשנת 1952, היא קיבלה את התואר אליזבת השנייה, מלכת המאוחדות. מַלְכוּת. הסגנון המלא שלה הוא אליזבת השנייה, בחסדי אלוהים, של הממלכה המאוחדת של בריטניה הגדולה וצפון אירלנד ושל מלכת ממלכות וטריטוריות אחרות שלה, ראש חבר העמים, מגינת האמונה. שם המשפחה של המלכה אליזבת הוא השתקפות שלטונה הארוך והמעלה כראש משפחת המלוכה הבריטית. שמה הוא עדות להיסטוריה של בית וינדזור, ומורשתה תמשיך להיזכר לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן