דף הבית » מומלץ בהקדם » שם המשפחה של הוורד: היסטוריה קצרה

שם המשפחה של הוורד: היסטוריה קצרה

2023-05-24 00:05:00+02:00

מהו שם המשפחה של ורד?

שם המשפחה רוז הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהמילה הלטינית לורד, רוזה. מקורו של שם המשפחה רוז באנגליה, שם הוא שימש לראשונה כשם פרטי במאה ה-12. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה רוז נמצא לרוב בדרום ובמערב התיכון.

מקורות שם המשפחה של ורד

מקורו של שם המשפחה רוז באנגליה בימי הביניים. משערים שזה נגזר מהמילה הלטינית לורד, רוזה. שם המשפחה רוז שימש לראשונה כשם פרטי במאה ה-12. הוא שימש כשם משפחה עד סוף המאה ה-13. מאמינים ששם המשפחה ורד נגזר מהמילה הלטינית לורד, רוסה. שם המשפחה רוז שימש לראשונה כשם פרטי במאה ה-12. הוא שימש כשם משפחה עד סוף המאה ה-13. שם המשפחה רוז נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד ובחלקים אחרים של אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה רוז נמצא לרוב בדרום ובמערב התיכון.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ורד

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רוז. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• ג'ון רוז, פוליטיקאי אנגלי שכיהן כראש ממשלת בריטניה משנת 1806 עד 1807.• רוז קנדי, האטריארך של משפחת קנדי.• רוז מקגוון, שחקנית ופעילה אמריקאית.• רוז נמאג'ונאס, אמנית לחימה מעורבת אמריקאית ואלוף UFC נשים במשקל קש לשעבר.• רוזאן בר, שחקנית אמריקאית, קומיקאית ומפיקת טלוויזיה.• רוז ביירן, שחקנית אוסטרלית.• רוזמרי קלוני, זמרת ושחקנית אמריקאית.• רוזמרי האריס , שחקנית אנגלית.• רוזמרי לאינג, צלמת אוסטרלית.• רוזמרי וולס, סופרת ומאיירת אמריקאית.

שם המשפחה של ורד בעולם המודרני

שם המשפחה רוז עדיין נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה רוז נמצא לרוב בדרום ובמערב התיכון. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו בארצות הברית. בבריטניה, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בסקוטלנד, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-9 הנפוץ ביותר. באירלנד, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר.

סיכום

שם המשפחה רוז הוא שם משפחה נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהמילה הלטינית לורד, רוזה. מקורו של שם המשפחה רוז באנגליה, שם הוא שימש לראשונה כשם פרטי במאה ה-12. הוא נמצא גם בסקוטלנד, באירלנד ובחלקים אחרים של אירופה. בארצות הברית, שם המשפחה רוז נמצא לרוב בדרום ובמערב התיכון. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה רוז, ביניהם ג'ון רוז, רוז קנדי, רוז מקגואן, רוז נמאג'ונאס, רוזאן בר, רוז ביירן, רוזמרי קלוני, רוזמרי האריס, רוזמרי לאינג ורוזמרי וולס. שם המשפחה רוז עדיין נפוץ במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה החמישי בשכיחותו. בבריטניה, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-8 הנפוץ ביותר. בסקוטלנד, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-9 הנפוץ ביותר. באירלנד, שם המשפחה רוז הוא שם המשפחה ה-11 הנפוץ ביותר. למידע נוסף על שם המשפחה רוז, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה על ההיסטוריה של שם המשפחה רוז.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן