דף הבית » מעניין » שם המשפחה של אמו של זורז פרק

שם המשפחה של אמו של זורז פרק

2023-05-18 15:13:00+02:00

מי זה זורז פרק?

זורז פרק הוא דמות בולטת בתרבות הישראלית, לאחר ששימש כמנהיג בצבא ההגנה לישראל וכחבר כנסת. הוא ידוע גם בפעילותו הפילנתרופית, לאחר שהקים את קרן זורז פרק, המעניקה הזדמנויות חינוכיות ותרבותיות לילדים מוחלשים בישראל.

מה שם המשפחה של אמו של זורז פרק?

שם המשפחה של אמו של זורז פרק הוא כהן. היא נולדה בעיר טבריה בצפון הארץ, והייתה בתו של רב בולט. היא הייתה אשה משכילה, שלמדה באוניברסיטה העברית בירושלים ובטכניון.

תולדות משפחת כהן

למשפחת כהן היסטוריה ארוכה ועמוקה בישראל. הם מוצאים את שורשיהם מהשבט הישראלי הקדום של לוי, והם דמויות בולטות בקהילה היהודית במשך מאות שנים. משפחת כהן הפיקה דמויות בולטות רבות בתרבות הישראלית, בהן אמו של זורז פרק.

משפחת כהן במאה ה-19

משפחת כהן הייתה אחת המשפחות הבולטות בקהילה היהודית במאה ה-19. הם היו בעלי השכלה גבוהה והיתה להם נוכחות חזקה במישור העסקי והפוליטי. הם היו פעילים גם בתנועה הציונית, ורבים מהם היו מעורבים בהקמת מדינת ישראל.

משפחת כהן במאה ה-20

משפחת כהן המשיכה להיות דמויות בולטות בקהילה היהודית במאה ה-20. הם היו פעילים בצבא ההגנה לישראל, ורבים מהם שירתו בכנסת. הם גם היו מעורבים בעשייה פילנתרופית, ואמו של זורז פרק הייתה תורמת מרכזית לקרן זורז פרק.

משפחת כהן היום

משפחת כהן עדיין מהווה נוכחות בולטת בקהילה היהודית בישראל. הם פעילים בעסקים, בפוליטיקה ובפילנתרופיה, ורבים מהם מעורבים בקרן זורז פרק. הם פעילים גם בצבא ההגנה לישראל, ורבים מהם שירתו בכנסת.

סיכום

שם משפחתה של אמו של זורז פרק הוא כהן, ולמשפחת כהן היסטוריה ארוכה ועמוקה בישראל. הם מוצאים את שורשיהם מהשבט הישראלי הקדום של לוי, והם דמויות בולטות בקהילה היהודית במשך מאות שנים. משפחת כהן הפיקה דמויות בולטות רבות בתרבות הישראלית, בהן אמו של זורז פרק. הם עדיין מהווים נוכחות בולטת בקהילה היהודית בישראל, ורבים מהם מעורבים בקרן זורז פרק. למידע נוסף על משפחת כהן, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן