דף הבית » TOP10 » שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה

שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה

2023-04-11 16:22:00+02:00

שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה

אביבה תבורי היא שחקנית ודוגמנית ילידת ישראל שנמצאת באור הזרקורים כבר שנים רבות. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסרטים כמו "מתכנן החתונות" ו"זמר החתונות". אבל לפני שהיא הייתה שחקנית מפורסמת, היא הייתה רק ילדה רגילה עם שם משפחה רגיל. אז מה היה שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה?

תולדות שם המשפחה תבורי

לשם המשפחה תבורי יש היסטוריה ארוכה וסיפורת בישראל. על פי ההערכות, מקורו בעיירה טבריה, השוכנת על החוף המערבי של הכנרת. השם נגזר מהמילה העברית "טוב", שפירושה "טוב". משפחת תבורי נמצאת בישראל מאות שנים והיא אחת המשפחות הוותיקות והמכובדות בארץ.

שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה

שם המשפחה של אביבה תבורי לפני החתונה היה בעצם "טוב". זהו האיות המקורי של שם המשפחה, אשר שונה ל"תבורי" עם עליית המשפחה לישראל. אביבה נולדה בישראל וגדלה עם השם טוב. היא שמרה על השם עד שהתחתנה, אז שינתה אותו לתבורי.

המשמעות מאחורי שינוי השם

שינוי השם היה סמלי עבור אביבה. זו הייתה דרך עבורה לכבד את ההיסטוריה של משפחתה ולהראות את מחויבותה לבעלה החדש. שינוי השם גם ייצג פרק חדש בחייה, שכן היא הקימה משפחה חדשה עם בעלה.

אביבה תבורי היום

אביבה תבורי היא עדיין שחקנית ודוגמנית פופולרית בישראל. היא הופיעה במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה, והיא עדיין דמות אהובה בארץ. היא גם אשת עסקים מצליחה, לאחר שהקימה חברת הפקות משלה. אביבה תבורי היא דוגמה נוצצת לאופן שבו אדם יכול לעשות לעצמו שם, לא משנה מה שם המשפחה שלו. היא עדות לכוחה של עבודה קשה ומסירות, והסיפור שלה מהווה השראה לרבים. לא משנה מה היה שם המשפחה שלה לפני החתונה, אביבה תבורי היא סיפור הצלחה שימשיך לעורר השראה בשנים הבאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן