דף הבית » TOP10 » שם המשפחה רג'יניאנו: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

שם המשפחה רג'יניאנו: מבט על ההיסטוריה והמשמעות של השם

2023-06-04 05:04:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה רג'יניאנו?

שם המשפחה רג'יניאנו הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "רג'ינה", שפירושה "מלכה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה בן אצולה, או שהיה שליט. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה משרת של המלכה.

וריאציות של שם המשפחה רג'יניאנו

לשם המשפחה רג'יניאנו יש כמה וריאציות, כולל רג'יני, רג'ינו, רג'יני, רג'יניה, רג'יניו ורג'יניאני. אפשר גם למצוא את שם המשפחה מאויית רג'ינאן, רג'ינין, רג'יני, רג'יני, רג'יניו ורג'יניני.

רג'יניאנו מסביב לעולם

שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב באיטליה, אך הוא קיים גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וספרד. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

רג'יניאנו באיטליה

באיטליה, שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב באזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. הוא נמצא גם בערים רומא, מילאנו ונאפולי.

רג'יניאנו בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. הוא נמצא גם בערים ניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי.

רג'יניאנו בקנדה

בקנדה, שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. הוא נמצא גם בערים טורונטו, מונטריאול וונקובר.

רג'יניאנו בברזיל

בברזיל, שם המשפחה רג'יניאנו נמצא לרוב במדינות ריו דה ז'ניירו, סאו פאולו ומינס ג'ראיס. הוא נמצא גם בערים ריו דה ז'נרו, סאו פאולו ובלו הוריזונטה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רג'יניאנו

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רג'יניאנו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו רג'יני, הזמר והכותב האיטלקי ג'אני רג'יני, והשחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו רג'יני.

סיכום

שם המשפחה רג'יניאנו הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהמילה הלטינית "רג'ינה", שפירושה "מלכה". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהיה בן אצולה, או שהיה שליט. הוא נמצא לרוב באיטליה, אך הוא קיים גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וספרד. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רג'יניאנו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו רג'יני, הזמר והכותב האיטלקי ג'אני רג'יני, והשחקן והבמאי האיטלקי אנטוניו רג'יני. למידע נוסף על ההיסטוריה והמשמעות של שם המשפחה רג'יניאנו, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן