דף הבית » TOP10 » שם המשפחה קריספין: סקירה מקיפה

שם המשפחה קריספין: סקירה מקיפה

שם המשפחה קריספין: סקירה מקיפה

מה המשמעות של שם המשפחה קריספין?

שם המשפחה קריספין הוא שם צרפתי שמקורו במילה הלטינית "crispus", שפירושה "מתולתל" או "מתולתל שיער". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12, והיה פופולרי על ידי הקדוש הצרפתי קריספין מסויסון. השם נמצא גם באנגליה, לשם הביאו אותו על ידי הנורמנים במאה ה-11. שם המשפחה קריספין נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא מאוית "קריספין", ובספרד, שם הוא מאוית "קרספין". בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בצורה של "קריספין".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קריספין

לאורך ההיסטוריה, היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קריספין. אחד המפורסמים שבהם הוא הקדוש הצרפתי קריספין מסויסון, שנרצח במאה ה-3. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את המשורר והמחזאי האנגלי כריסטופר מארלו, הסופר והפילוסוף הצרפתי ז'אן ז'אק רוסו, והשחקן האמריקאי קריספין גלובר.

קריספין כשם פרטי

שם המשפחה קריספין משמש גם כשם פרטי, במיוחד בצרפת. הוא נגזר מהשם הלטיני Crispinus, שמקורו במילה הלטינית "crispus", כלומר "מתולתל" או "מתולתל שיער". השם משמש לרוב כשם זכר, אך יכול לשמש גם כשם נקבה.

וריאציות של השם

שם המשפחה קריספין נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא מאוית "קריספין", ובספרד, שם הוא מאוית "קרספין". בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בצורה של "קריספין".

השוואה מהירה

מדינה אִיוּת
צָרְפַת קריספין
גֶרמָנִיָה קריספין
סְפָרַד קרספין
ארצות הברית קריספין

סיכום

שם המשפחה קריספין הוא שם צרפתי שמקורו במילה הלטינית "crispus", שפירושה "מתולתל" או "מתולתל שיער". מאמינים כי הוא שימש לראשונה כשם משפחה במאה ה-12, והיה פופולרי על ידי הקדוש הצרפתי קריספין מסויסון. השם נמצא גם במדינות אחרות, כמו גרמניה, שם הוא מאוית "קריספין", ובספרד, שם הוא מאוית "קרספין". בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בצורה של "קריספין". שם המשפחה משמש גם כשם פרטי, במיוחד בצרפת. לאורך ההיסטוריה, היו אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה קריספין, ביניהם הקדוש הצרפתי קריספין מסויסון, המשורר והמחזאי האנגלי כריסטופר מארלו, הסופר והפילוסוף הצרפתי ז'אן ז'אק רוסו והשחקן האמריקאי קריספין גלובר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן