דף הבית » מומלץ בהקדם » שם המשפחה קורה: סקירה מקיפה

שם המשפחה קורה: סקירה מקיפה

2023-06-03 13:52:00+02:00

מהו שם המשפחה קורה?

שם המשפחה קורה הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". שם המשפחה קורה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים הספרדים. שם המשפחה קורה נמצא גם בקרב אנשים שאינם יהודים, במיוחד בארצות הברית, שם הוא משמש לעתים כשם פרטי.

מקורות שם המשפחה קורה

מקורו של שם המשפחה קורה במזרח התיכון, ומאמינים שהוא שימש את היהודים באזור מאז המאה ה-11 לפחות. לפי ההערכה, שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". הוא האמין כי שם המשפחה שימש להבדיל בין אנשים שהיו קירחים מאלה שלא היו.

המשמעות של שם המשפחה קורה

משערים ששם המשפחה קורה נגזר מהמילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". ככזה, סבורים ששם המשפחה שימש כדי להבחין בין אנשים שהיו קירחים מאלה שלא היו. כמו כן, סבורים כי שם המשפחה שימש לציון עיסוקו של אדם, שכן המילה "קורה" משמשת גם להתייחסות לסוג של פועל העוסק בייצור צמר.

התפשטות שם המשפחה קורה

שם המשפחה קורה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים הספרדים. שם המשפחה נמצא גם בקרב אנשים שאינם יהודים, במיוחד בארצות הברית, שם הוא משמש לעתים כשם פרטי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קורה

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קורה, כולל:

  • הרב יצחק קורה, רב וסופר ישראלי.
  • הרב אברהם קורה, רב וסופר ישראלי.
  • הרב יצחק קורה, רב וסופר ישראלי.
  • הרב ישראל מאיר קורה, רב וסופר ישראלי.
  • הרב יצחק קורה, רב וסופר ישראלי.
  • רבי ישראל קורה, רב וסופר ישראלי.

טבלה של שם משפחה קורה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת
קורה המזרח התיכון קֵרֵחַ

מדור תשובות ושאלות

ש: מה מקור שם המשפחה קורה?

ת: על פי ההערכה, מקורו של שם המשפחה קורה במזרח התיכון, ונחשב כי היה בשימוש על ידי היהודים באזור מאז המאה ה-11 לפחות.

ש: מה הפירוש של שם המשפחה קורה?

ת: לפי ההערכה, שם המשפחה קורה נגזר מהמילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". ככזה, סבורים ששם המשפחה שימש כדי להבחין בין אנשים שהיו קירחים מאלה שלא היו.

ש: היכן נמצא שם המשפחה קורה הכי נפוץ?

ת: שם המשפחה קורה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים הספרדים. שם המשפחה נמצא גם בקרב אנשים שאינם יהודים, במיוחד בארצות הברית, שם הוא משמש לעתים כשם פרטי.

סיכום

שם המשפחה קורה הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". שם המשפחה קורה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא מזרח אירופי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים הספרדים. שם המשפחה קורה נמצא גם בקרב אנשים שאינם יהודים, במיוחד בארצות הברית, שם הוא משמש לעתים כשם פרטי. לפי ההערכה, שם המשפחה נגזר מהמילה העברית "קורה", שפירושה "קירח". ככזה, סבורים ששם המשפחה שימש כדי להבחין בין אנשים שהיו קירחים מאלה שלא היו. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה קורה, ביניהם רבי יצחק קורה, רבי אברהם קורה, רבי יצחק קורה, רבי ישראל מאיר קורה, רבי יצחק קורה, ורבי ישראל קורה. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה קורה, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה על הנושא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן