דף הבית » המלצת הצוות » שם המשפחה פרנק: השוואה מהירה

שם המשפחה פרנק: השוואה מהירה

שם המשפחה פרנק: השוואה מהירה

מהו שם המשפחה פרנק?

שם המשפחה פרנק הוא שם נפוץ, אבל מה זה אומר? זהו שם גרמני, שנגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה הישנה "פרנקו", שפירושה "חופשי". השם שימש במקור לציון אדם שהיה חופשי משעבוד או מחויבויות פיאודליות. זה שימש גם לציון אדם שהיה מלידה אצילית. שם המשפחה פרנק נמצא לרוב בגרמניה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות בעלות שורשים גרמניים, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

מקור שם המשפחה פרנק

שם המשפחה פרנק מקורו בגרמניה בימי הביניים. הוא שימש תחילה כשם אישי, ולאחר מכן כשם משפחה. השם נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה הישנה "פרנקו", שפירושה "חופשי". הוא שימש לציון אדם שהיה חופשי משעבוד או מחויבויות פיאודליות. שם המשפחה פרנק נמצא לרוב בגרמניה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות בעלות שורשים גרמניים, כמו אוסטריה, שוויץ והולנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרנק

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרנק. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

אנה פרנק

אנה פרנק הייתה יומן וסופר יהודי ילידת גרמניה. היא ידועה בעיקר ביומנה, שכתבה בזמן שהסתתרה מהנאצים במלחמת העולם השנייה. היומן שלה הפך לאחד הספרים הנקראים ביותר בעולם.

פרנק סינטרה

פרנק סינטרה היה זמר, שחקן ומפיק אמריקאי. הוא אחד האמנים המוזיקליים הפופולריים והמשפיעים ביותר של המאה ה-20. הוא ידוע בעיקר בזכות שירי החתימה שלו, כמו "My Way" ו-"New York, New York".

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר אנשים מפורסמים
גלוי לב גֶרמָנִיָה אנה פרנק, פרנק סינטרה

שם המשפחה פרנק הוא שם נפוץ, שמקורו בגרמניה. זה שימש במקור לציון אדם שהיה חופשי משעבוד או מחויבויות פיאודליות. הוא נמצא לרוב בגרמניה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פרנק כוללים את אנה פרנק ופרנק סינטרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן