דף הבית » אנציקלופדיה » שם המשפחה פיאמנטה: היסטוריה קצרה

שם המשפחה פיאמנטה: היסטוריה קצרה

שם המשפחה פיאמנטה: היסטוריה קצרה

מהו שם המשפחה Piamante?

שם המשפחה Piamante הוא שם משפחה איטלקי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור אברוצו, איטליה, והוא נמצא לרוב בחלק הדרומי של המדינה. שם המשפחה נגזר מהמילה האיטלקית "piamente", שפירושה "צנוע" או "ענווה". שם המשפחה Piamante מאוית גם Piemontese, Piamontese ו-Piemonti.

מקורות שם המשפחה פיאמנטה

מקורו של שם המשפחה Piamante הוא באזור אברוצו, איטליה. האזור ממוקם בדרום המדינה וידוע בשטח ההררי ובקו החוף היפה. מאמינים ששם המשפחה Piamante נגזר מהמילה האיטלקית "piamente", שפירושה "צנוע" או "ענווה". שם המשפחה נמצא לרוב בחלק הדרומי של המדינה, אך ניתן למצוא אותו גם בחלקים אחרים של איטליה.

שם המשפחה Piamante באיטליה

שם המשפחה Piamante נמצא לרוב בחלק הדרומי של איטליה, במיוחד באזורים של אברוצו, מוליזה וקמפניה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של המדינה, כולל אזורי לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. מקורו של שם המשפחה הוא באזור אברוצו, והוא נמצא לרוב בחלק הדרומי של המדינה.

שם המשפחה Piamante במדינות אחרות

ניתן למצוא את שם המשפחה Piamante גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Piamante

היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Piamante, כולל זמר האופרה האיטלקי ג'וזפה פיאמונטה, השחקן האיטלקי-אמריקאי ג'ו פיאמונטה, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי טוני פיאמונטה.

סיכום

שם המשפחה Piamante הוא שם משפחה איטלקי שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו באזור אברוצו, איטליה, והוא נמצא לרוב בחלק הדרומי של המדינה. שם המשפחה נגזר מהמילה האיטלקית "piamente", שפירושה "צנוע" או "ענווה". שם המשפחה Piamante מאוית גם Piemontese, Piamontese ו-Piemonti. ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. היו כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה Piamante, כולל זמר האופרה האיטלקי ג'וזפה פיאמנטה, השחקן האיטלקי-אמריקאי ג'ו פיאמונטה, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי טוני פיאמונטה. למידע נוסף על שם המשפחה Piamante, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן