דף הבית » הכי מדובר » שם המשפחה סורקין

שם המשפחה סורקין

שם המשפחה סורקין

מהו שם המשפחה סורקין?

שם המשפחה סורקין הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סורק", שפירושה "גפן". השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות אחרות כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. מוצאים את מקורו של משפחת סורקין באוקראינה, שם היה שם נפוץ בקרב היהודים אוּכְלוֹסִיָה. לאחר מכן התפשטה המשפחה לאזורים אחרים באירופה, כולל גרמניה, פולין ורוסיה. במאה ה-19, משפחות סורקין רבות היגרו לארצות הברית ולקנדה.

מקור ומשמעות שם המשפחה סורקין

מקורו של שם המשפחה סורקין הוא מהמילה העברית "סורק", שפירושה "גפן". הדבר נובע ככל הנראה מהעובדה שרבות ממשפחות סורקין היו חקלאים ובעלי כרמים. כמו כן, סבורים כי השם נגזר מהמילה העברית "סורק", שפירושה "סל". סביר להניח שהדבר נובע מהעובדה שרבות ממשפחות סורקין היו יצרניות סלים. גם שם המשפחה סורקין נגזר מהמילה העברית "סורק", שפירושה "אושר". סביר להניח שהדבר נובע מהעובדה שרבות ממשפחות סורקין היו ידועות באישיותן השמחה והשמחה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורקין

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורקין, כולל התסריטאי והמפיק האמריקאי אהרון סורקין. אהרון סורקין ידוע בעיקר בזכות עבודתו בסדרת הטלוויזיה "האגף המערבי" והסרט "הרשת החברתית". הוא זכה בפרסים רבים, כולל פרס אוסקר לתסריט המעובד הטוב ביותר עבור הרשת החברתית. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה סורקין כוללים את השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון סורקין, השחקן והמפיק האמריקאי דיוויד סורקין, והשחקן והבמאי האמריקאי מייקל סורקין.

סיכום

שם המשפחה סורקין הוא שם משפחה יהודי ממוצא אשכנזי. זה נגזר מהמילה העברית "סורק", שפירושה "גפן". השם נפוץ בעיקר בישראל, אך נמצא גם במדינות נוספות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. משערים שמקורה של משפחת סורקין באוקראינה, שם היה שם נפוץ בקרב האוכלוסייה היהודית. מקורו של שם המשפחה סורקין הוא מהמילה העברית "סורק", שפירושה "גפן", "סל" או "אושר". יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה סורקין, ביניהם התסריטאי והמפיק האמריקאי אהרון סורקין, השחקן והקומיקאי האמריקאי ג'ון סורקין, השחקן והמפיק האמריקאי דיוויד סורקין, והשחקן והבמאי האמריקאי מייקל סורקין. למידע נוסף על שם המשפחה סורקין, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן