דף הבית » TOP10 » שם המשפחה מטלון: מבט מקיף על שם המשפחה הישראלי

שם המשפחה מטלון: מבט מקיף על שם המשפחה הישראלי

2023-05-28 13:23:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה מטלון?

שם המשפחה מטלון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "מטול", שפירושה "להיות חזק". הוא האמין כי שם המשפחה ניתן לאלה שהיו חזקים ואמיצים. שם המשפחה קשור גם למילה העברית "מטולה", שפירושה "להיות איתן". שם המשפחה קשור גם למילה העברית "מטולה", שפירושה "להיות איתן". שם המשפחה מטלון נמצא לרוב בישראל, שם הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה מטלון

מקורו של שם המשפחה מטלון הוא במזרח התיכון, ככל הנראה באזור ישראל של ימינו. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאזור. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. שם המשפחה Metlon נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארה"ב, קנדה ובריטניה. מאמינים כי שם המשפחה שימש לראשונה על ידי משפחות יהודיות שהיגרו לאזור. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

השכיחות של שם המשפחה מטלון בישראל

שם המשפחה מטלון הוא אחד משמות המשפחה הפופולריים בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו בארץ. ההערכה היא שבישראל יש למעלה מ-100,000 אנשים עם שם המשפחה מטלון. שם המשפחה נמצא לרוב בצפון הארץ, בעיקר בערים חיפה ותל אביב. הוא מצוי גם באזורים אחרים בארץ כמו ירושלים, באר שבע והנגב.

משמעות שם המשפחה מטלון בתרבויות אחרות

שם המשפחה מטלון נמצא גם בתרבויות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, מאמינים ששם המשפחה נגזר מהמילה הגרמנית "meteln", שפירושה "להיות חזק". בקנדה, מאמינים ששם המשפחה נגזר מהמילה הצרפתית "מטלר", שפירושה "להיות איתן". בבריטניה מאמינים ששם המשפחה נגזר מהמילה הוולשית "מטל", שפירושה "להיות אמיץ".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטלון

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מטלון. אלה כוללים את ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, הפוליטיקאי הישראלי יצחק רבין והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

סיכום

שם המשפחה מטלון הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה "מטול", שפירושה "להיות חזק". זהו אחד משמות המשפחה הפופולריים בישראל ונמצא גם במדינות נוספות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה קשור לכוח, אומץ ותקיפות. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה מטלון, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, הפוליטיקאי הישראלי יצחק רבין והזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן