דף הבית » מעניין » שם המשפחה ליטני: סקירה מקיפה

שם המשפחה ליטני: סקירה מקיפה

2023-05-27 10:01:00+02:00

מהו שם המשפחה ליטני?

שם המשפחה ליטני הוא שם משפחה שמקורו באירופה, ככל הנראה בימי הביניים. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "ליטניה", שפירושה "תפילה". שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות כמו צרפת, ספרד ופורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

מקורות שם המשפחה ליטני

מקורו של שם המשפחה Litany הוא באירופה במהלך ימי הביניים. סביר להניח שהשם נגזר מהמילה הלטינית "ליטניה", שפירושה "תפילה". שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות כמו צרפת, ספרד ופורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. לפי ההערכה, שם המשפחה Litany נגזר מהמילה הלטינית "ליטניה", שפירושה "תפילה". שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות כמו צרפת, ספרד ופורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

שכיחות שם המשפחה Litany

שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות כמו צרפת, ספרד ופורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. בצרפת, שם המשפחה Litany נמצא לרוב באזורים של בריטני, נורמנדי ופרובאנס-אלפ-קוט ד' אזור. בספרד, שם המשפחה Litany נמצא לרוב באזורי גליציה, אנדלוסיה וקטלוניה. בפורטוגל, שם המשפחה Litany נמצא לרוב באזורי אלגרבה, האיים האזוריים ומדיירה.

אנשים בולטים עם שם המשפחה ליטני

יש הרבה אנשים בולטים שיש להם את שם המשפחה Litany. חלק מהאנשים הללו כוללים את הפוליטיקאי הצרפתי ז'אן קלוד ליטני, השחקן והבמאי הספרדי חוסה לואיס ליטני, והזמר והפזמונאי הפורטוגזי ז'ואאו ליטני.

ז'אן קלוד ליטני

ז'אן קלוד ליטני הוא פוליטיקאי צרפתי שכיהן כשר הפנים בשנים 2002 עד 2004. הוא נולד בפריז ב-1945 וחבר במפלגה הסוציאליסטית הצרפתית. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו ברפורמה במשטרה הצרפתית ובמאמציו לצמצם את הפשיעה בצרפת.

חוסה לואיס ליטני

חוסה לואיס ליטני הוא שחקן ובמאי ספרדי. הוא נולד במדריד ב-1962 וידוע בעיקר בזכות עבודתו בסרטים כמו "הים שבפנים" ו"בית היתומים". הוא זכה במספר פרסים על עבודתו, כולל פרס גויה לשחקן הטוב ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2004.

ז'ואאו ליטני

ז'ואאו ליטני הוא זמר וכותב שירים פורטוגלי. הוא נולד בליסבון ב-1978 וידוע בעיקר בזכות עבודתו בז'אנרים של פולק, פופ ורוק. הוא הוציא כמה אלבומים, ביניהם "אמור א פז" ו"קאנטוס דה אמור".

סיכום

שם המשפחה ליטני הוא שם משפחה שמקורו באירופה, ככל הנראה בימי הביניים. מאמינים שזה נגזר מהמילה הלטינית "ליטניה", שפירושה "תפילה". שם המשפחה Litany נמצא לרוב במדינות כמו צרפת, ספרד ופורטוגל, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה ליטני, ביניהם הפוליטיקאי הצרפתי ז'אן קלוד ליטני, השחקן והבמאי הספרדי חוסה לואיס ליטני, והזמר והפזמונאי הפורטוגזי ז'ואאו ליטני. למידע נוסף על שם המשפחה Litany, אנא בקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן