דף הבית » מעניין » שם המשפחה ישעיהו – סקירה מקיפה

שם המשפחה ישעיהו – סקירה מקיפה

2023-05-26 10:28:00+02:00

מהו שם המשפחה ישעיהו?

שם המשפחה ישעיהו הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם העברי ישעיהו, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים, בעיקר בישראל, והוא מצוי גם בקרב נוצרים ומוסלמים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה ישעיהו

מקורו של שם המשפחה ישעיהו הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. מאמינים שזה נגזר מהשם העברי ישעיהו, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". השם נמצא גם בתנ"ך, במיוחד בספר ישעיהו, שם הוא משמש כשם נבואי.

שכיחות שם המשפחה ישעיהו

שם המשפחה ישעיהו נפוץ למדי בישראל, שם הוא שם המשפחה השני בשכיחותו בקרב יהודים. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב בקרב אפרו-אמריקאים, והוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו בקרב אפרו-אמריקאים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ישעיהו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ישעיהו, ביניהם השחקן האמריקני ישעיהו וושינגטון, הזמר האמריקאי ישעיהו רשאד וראש ממשלת ישראל יצחק רבין. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה כוללים את שחקן הכדורסל האמריקאי אייזיאה תומס, השחקן האמריקני אייזיאה מוסטפא והמוזיקאי האמריקני אייזיאה שרקי.

סיכום

שם המשפחה ישעיהו הוא שם משפחה פטרונימי שנגזר מהשם העברי ישעיהו, שפירושו "אלוהים הוא ישועה". זהו שם משפחה נפוץ בקרב יהודים, בעיקר בישראל, והוא מצוי גם בקרב נוצרים ומוסלמים. שם המשפחה נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ישעיהו כוללים את השחקן האמריקני ישעיהו וושינגטון, הזמר האמריקאי ישעיהו רשאד וראש ממשלת ישראל יצחק רבין. למידע נוסף על שם המשפחה ישעיהו, אנא בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן