דף הבית » הכי מדובר » שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים)

שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים)

מהו שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים)?

שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים) היא מערכת המשמשת בישראל להזמנת טיסות. זוהי דרך לוודא ששם הנוסע מוזן נכון למערכת ההזמנות. המערכת מחייבת להזין תחילה את שם המשפחה של הנוסע, ולאחר מכן את שמו הפרטי בסוגריים. מערכת זו משמשת על מנת לוודא ששמו של הנוסע מוזן כהלכה במערכת ההזמנות ושהנוסע מזוהה כהלכה בעת הצ'ק אין לטיסה. המערכת משמשת חברות תעופה בישראל כמו אל על, ארקיע, ישראייר, וסאן ד'אור. הוא משמש גם חברות תעופה אחרות הטסות לישראל וממנה, כמו בריטיש איירווייס, KLM ולופטהנזה. המערכת משמשת גם כמה סוכני נסיעות בישראל, כמו איסתא ו-BCD Travel.

מדוע משתמשים בשם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים)?

המערכת של שם המשפחה של כרטיס הטיסה תחילה (בסוגריים) משמשת כדי לוודא ששם הנוסע מוזן כהלכה למערכת ההזמנות. זה חשוב כי זה מבטיח שהנוסע מזוהה כהלכה בעת הצ'ק-אין לטיסה. בישראל מקובל שיש לאנשים שני שמות משפחה, אחד מאביו ואחד מאמם. הדבר עלול לגרום לבלבול בעת הזמנת טיסות, שכן ייתכן שמערכת ההזמנות לא תוכל להבחין בין שני שמות המשפחה. בהזנה תחילה של שם המשפחה של הנוסע (בסוגריים), מערכת ההזמנות מסוגלת לזהות נכון את הנוסע.

איך עובד שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים)?

בהזמנת טיסה בישראל יש להזין תחילה את שם המשפחה של הנוסע (בסוגריים), ולאחר מכן את שמם הפרטי. לדוגמה, אם שמו של הנוסע הוא ג'ון סמית', יש להזין את מערכת ההזמנות כ-Smith (ג'ון). כאשר הנוסע עושה צ'ק-אין לטיסה, עליו להציג את הדרכון שלו או צורה אחרת של זיהוי. השם על הדרכון או צורת זיהוי אחרת חייב להתאים לשם שהוזן למערכת ההזמנות. אם השם אינו תואם, ייתכן שהנוסע יידחה עלייה למטוס.

מה אם אין לי שם משפחה?

אם לנוסע אין שם משפחה, הוא יכול להזין את שמו הפרטי פעמיים, עם השם הפרטי בסוגריים. לדוגמה, אם שם הנוסע הוא John, יש להזין את מערכת ההזמנות כ-John (John).

מה אם יש לי שם משפחה מקוף?

אם לנוסע יש שם משפחה מקוף, עליו להזין את שני שמות המשפחה, עם שם המשפחה הראשון בסוגריים. לדוגמה, אם שם הנוסע הוא John Smith-Jones, יש להזין את מערכת ההזמנות כ-Smith-Jones (John).

סיכום

שם המשפחה הראשון של כרטיס הטיסה (בסוגריים) היא מערכת המשמשת בישראל להזמנת טיסות. זוהי דרך לוודא ששם הנוסע מוזן נכון למערכת ההזמנות. המערכת מחייבת להזין תחילה את שם המשפחה של הנוסע, ולאחר מכן את שמו הפרטי בסוגריים. מערכת זו משמשת על מנת לוודא ששמו של הנוסע מוזן כהלכה במערכת ההזמנות ושהנוסע מזוהה כהלכה בעת הצ'ק אין לטיסה. המערכת משמשת חברות תעופה בישראל כמו אל על, ארקיע, ישראייר, וסאן ד'אור. הוא משמש גם חברות תעופה אחרות הטסות לישראל וממנה, כמו בריטיש איירווייס, KLM ולופטהנזה. המערכת משמשת גם כמה סוכני נסיעות בישראל, כמו איסתא ו-BCD Travel. למידע נוסף על שם המשפחה של כרטיס הטיסה תחילה (בסוגריים) בישראל, בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן