דף הבית » מעניין » שם המשפחה הקודם של דורין אטיאס

שם המשפחה הקודם של דורין אטיאס

2023-06-03 10:18:00+02:00

מי זאת דורין אטיאס?

דורין אטיאס היא אשת עסקים, פילנתרופית ופעילה חברתית ישראלית. היא המייסדת והיו"ר של קבוצת אטיאס, חברת השקעות והון סיכון מובילה בישראל. היא גם המייסדת של קרן אטיאס, ארגון ללא מטרות רווח התומך בפיתוח חברתי וכלכלי בישראל. אטיאס היא דמות בולטת בעולם העסקים הישראלי וזוכה להערכה רבה על פועלה הפילנתרופי.

שם המשפחה הקודם של דורין אטיאס

דורין אטיאס נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1954. הוריה היו עולים ממרוקו והיא קיבלה את השם דורין בן שושן. בן שושן היה שם המשפחה של אביה, וזה היה שם המשפחה בו השתמשה עד שנישאה לבעלה, יוסי אטיאס, בשנת 1975. לאחר נישואיהם שינתה את שם משפחתה לאטיאס.

משמעות השם אטיאס

השם אטיאס נגזר מהמילה העברית "עתיד", שפירושה "נצחי". זהו שם משפחה יהודי נפוץ ונמצא במדינות רבות ברחבי העולם. השם נקשר גם לדמותו המקראית של אהרון, אחיו של משה.

משפחת אטיאס

משפחת אטיאס היא משפחה בולטת ומשפיעה בישראל. יוסי אטיאס הוא איש עסקים ופילנתרופ מצליח, ואשתו דורין היא פעילה חברתית ידועה. לבני הזוג שלושה ילדים: יאיר, איש עסקים מצליח; שירה, עורכת דין; ונועם, רופא. משפחת אטיאס ידועה בעבודתה הפילנתרופית ובמחויבותה למטרות חברתיות.

העבודה הפילנתרופית של דורין אטיאס

דורין אטיאס היא פילנתרופית נלהבת והקדישה את חייה לעזרה לנזקקים. היא המייסדת והיו"ר של קרן אטיאס, המעניקה תמיכה כספית לפרויקטים של פיתוח חברתי וכלכלי בישראל. היא גם חברת הנהלה של המכון הישראלי לדמוקרטיה, ארגון ללא מטרות רווח לקידום דמוקרטיה וחברה אזרחית בישראל.

סיכום

דורין אטיאס היא אשת עסקים, פילנתרופית ופעילה חברתית משפיעה בישראל. היא נולדה בשם המשפחה בן שושן, אך שינתה אותו לאטיאס לאחר נישואיה ליוסי אטיאס בשנת 1975. השם אטיאס נגזר מהמילה העברית "עתיד", שפירושה "נצחי", ומזוהה עם המקרא. דמותו של אהרון. משפחת אטיאס ידועה בעבודתה הפילנתרופית ובמחויבותה למטרות חברתיות. דורין אטיאס היא פילנתרופית נלהבת והקדישה את חייה לעזרה לנזקקים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן