דף הבית » הכי מדובר » שם המשפחה דניאלי: סקירה מהירה

שם המשפחה דניאלי: סקירה מהירה

שם המשפחה דניאלי: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה דניאלי?

שם המשפחה דניאלי הוא שם משפחה איטלקי נפוץ שנמצא במדינות רבות ברחבי העולם. הוא נגזר מהשם העברי דניאל, שפירושו "אלוהים הוא השופט שלי". שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה דניאלי

מקורו של שם המשפחה דניאלי הוא באיטליה במהלך ימי הביניים. משערים שהוא נגזר מהשם העברי דניאל, שהיה פופולרי בקרב משפחות יהודיות באיטליה באותה תקופה. שם המשפחה דניאלי נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

דניאלי באיטליה

שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב באיטליה, שם מאמינים שמקורו. זהו אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינה, כאשר לפי הערכות 1.5 מיליון איש נושאים את השם. שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב באזורים הצפוניים של איטליה, כמו לומברדיה, פיימונטה ו-ונטו.

דניאלי בארצות הברית

שם המשפחה דניאלי נמצא גם בארצות הברית, שם ההערכה היא שיש כ-100,000 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב במדינות ניו יורק, קליפורניה ופלורידה.

דניאלי בקנדה

שם המשפחה דניאלי נמצא גם בקנדה, שם מעריכים שיש כ-10,000 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק.

דניאלי בבריטניה

שם המשפחה דניאלי נמצא גם בבריטניה, שם ההערכה היא שיש כ-5,000 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה דניאלי נמצא לרוב בערים לונדון, מנצ'סטר וברמינגהם.

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה דניאלי
אִיטַלִיָה 1.5 מיליון
ארצות הברית 100,000
קנדה 10,000
הממלכה המאוחדת 5,000

לסיכום, שם המשפחה דניאלי הוא שם משפחה איטלקי נפוץ שנמצא במדינות רבות בעולם. הוא נמצא לרוב באיטליה, ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה דניאלי נגזר מהשם העברי דניאל, שפירושו "אלוהים הוא השופט שלי". מקורו של שם המשפחה דניאלי הוא באיטליה במהלך ימי הביניים והוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר במדינה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן