דף הבית » מעניין » שם המשפחה באך: מדריך מקיף

שם המשפחה באך: מדריך מקיף

שם המשפחה באך: מדריך מקיף

מקורו ומשמעותו של שם המשפחה באך

שם המשפחה באך הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית-גבוהה התיכונה 'באך', שפירושה 'נחל'. הוא האמין כי השם ניתן במקור לאנשים שחיו ליד נחל או נהר. השם מזוהה גם עם משפחת באך, שושלת מוזיקלית בולטת שיצרה כמה מגדולי המלחינים בהיסטוריה. על פי ההערכה, מקורה של משפחת באך בחבל תורינגיה הגרמני, שם תועד שם המשפחה לראשונה במאה ה-12 . המשפחה נודעה במקור בשם 'באך', שהיא וריאציה של המילה 'באך'. עם הזמן, השם התקצר ל'באך'. משפחת באך ידועה בהישגיה המוזיקליים. יוהאן סבסטיאן באך, הבן המפורסם ביותר במשפחה, היה מלחין פורה שכתב כמה מקטעי המוזיקה הקלאסית האהובים ביותר. חברים נוספים במשפחה כוללים את יוהאן כריסטיאן באך, קרל פיליפ עמנואל באך ווילהלם פרידמן באך.

השוואה מהירה של משפחות באך השונות

מִשׁפָּחָה מָקוֹר חברים בולטים
באך מתורינגיה תורינגיה, גרמניה יוהאן סבסטיאן באך, יוהאן כריסטיאן באך, קרל פיליפ עמנואל באך, וילהלם פרידמן באך
באך מארפורט ארפורט, גרמניה יוהאן כריסטוף באך, יוהאן מיכאל באך, יוהאן כריסטוף באך האב
באך מארנשטט ארנשטדט, גרמניה יוהאן אמברוזיוס באך, יוהאן כריסטוף באך הצעיר, יוהאן כריסטוף באך האב

משפחת באך מתורינגיה היא המפורסמת מבין משפחות באך. משפחה זו ידועה בהישגיה המוזיקליים וכוללת כמה מהמלחינים המפורסמים ביותר בהיסטוריה. גם משפחת באך מארפורט ידועה וכוללת כמה מלחינים בולטים. משפחת באך מארנשטט פחות מוכרת אך כוללת כמה מלחינים חשובים, ביניהם יוהאן אמברוזיוס באך, אביו של יוהאן סבסטיאן באך.

התפשטות שם המשפחה באך

שם המשפחה באך התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. הוא נפוץ במיוחד בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. זה נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בארצות הברית, שם המשפחה באך הוא שם המשפחה ה-602 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באך

כאמור לעיל, משפחת באך ידועה בהישגיה המוזיקליים. יוהאן סבסטיאן באך הוא הבן המפורסם ביותר במשפחה ונחשב כאחד מגדולי המלחינים בהיסטוריה. חברים מפורסמים נוספים במשפחה כוללים את יוהאן כריסטיאן באך, קרל פיליפ עמנואל באך, ווילהלם פרידמן באך. בנוסף למשפחת באך, ישנם עוד כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באך. אלה כוללים את השחקן והבמאי דיוויד האסלהוף, השחקן והבמאי פיטר באך, והשחקן והבמאי רוברט באך.

שאלות ותשובות

מה מקור שם המשפחה באך?

שם המשפחה באך הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית-גבוהה התיכונה 'באך', שפירושה 'נחל'. הוא האמין כי השם ניתן במקור לאנשים שחיו ליד נחל או נהר.

מה הפירוש של שם המשפחה באך?

שם המשפחה באך נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה 'באך', שפירושה 'נחל'. הוא האמין כי השם ניתן במקור לאנשים שחיו ליד נחל או נהר.

מי הם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באך?

האנשים המפורסמים ביותר בעלי שם המשפחה באך הם בני משפחת באך, שושלת מוזיקלית בולטת שיצרה כמה מגדולי המלחינים בהיסטוריה. אלה כוללים את יוהאן סבסטיאן באך, יוהאן כריסטיאן באך, קרל פיליפ עמנואל באך, ווילהלם פרידמן באך. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה באך כוללים את השחקן והבמאי דיוויד האסלהוף, השחקן והבמאי פיטר באך, והשחקן והבמאי רוברט באך.

סיכום

שם המשפחה באך הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית-גבוהה התיכונה 'באך', שפירושה 'נחל'. היא קשורה למשפחת באך, שושלת מוזיקלית בולטת שהוציאה כמה מגדולי המלחינים בהיסטוריה. שם המשפחה באך נפוץ במיוחד בגרמניה, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. זה נפוץ גם באוסטריה, שוויץ וארצות הברית. בנוסף למשפחת באך, ישנם עוד כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה באך, ביניהם השחקן והבמאי דיוויד האסלהוף, השחקן והבמאי פיטר באך והשחקן והבמאי רוברט באך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן