דף הבית » אנציקלופדיה » שם המשפחה אוטלנגי: היסטוריה קצרה

שם המשפחה אוטלנגי: היסטוריה קצרה

2023-04-12 05:40:00+02:00

שם המשפחה אוטלנגי: היסטוריה קצרה

שם המשפחה Ottolenghi הוא שם בולט בחלקים רבים של העולם, ויש לו היסטוריה ארוכה וסיפורת. השם הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהלטינית "otto", כלומר "שמונה". מאמינים שהשם שימש לראשונה על ידי משפחה בת שמונה אחים שחיה בעיר האיטלקית בולוניה במאה ה-12. משפחת אוטלנגי התפשטה מאז למקומות רבים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה, ישראל ומדינות נוספות. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי ופנסילבניה. בקנדה, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. בישראל, שם המשפחה אוטלנגי מקושר לרוב למשפחה הישראלית-איטלקית הבולטת באותו שם. המשפחה צאצאית של המשפחה האיטלקית-יהודית בעלת אותו השם, וידועה בחבריה הבולטים, ביניהם השף המפורסם יותם אוטלנגי.

אילן היוחסין אוטלנגי

עץ המשפחה Ottolenghi הוא עץ מורכב, עם הרבה ענפים ותתי ענפים. משערים שמקורה של המשפחה בעיר האיטלקית בולוניה, ומאז התפשטה למקומות רבים בעולם. המשפחה מחולקת לשני ענפים עיקריים: הסניף האיטלקי והסניף הישראלי. מקורו של הענף האיטלקי של המשפחה הוא במאה ה-12, והוא הוקם על ידי משפחה בת שמונה אחים. המשפחה התפשטה מאז למקומות רבים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה ומדינות נוספות. הענף הישראלי של המשפחה הוא צאצא של המשפחה האיטלקית-יהודית באותו שם. המשפחה ידועה בחבריה הבולטים, ביניהם השף המפורסם יותם אוטלנגי.

חברים בולטים במשפחת אוטלנגי

לאורך מאות השנים, משפחת אוטלנגי ייצרה חברים בולטים רבים, כולל:

שֵׁם הישגים בולטים
יותם אוטלנגי שף מפורסם, מסעדן וסופר אוכל
אורי אוטלנגי פוליטיקאי ודיפלומט ישראלי
אלסנדרו אוטלנגי צייר ופסל איטלקי
מישל אוטלנגי זמר אופרה איטלקי

משפחת אוטלנגי הפיקה גם חברים בולטים רבים אחרים, ביניהם פוליטיקאים, דיפלומטים, מוזיקאים ועוד.

סיכום

שם המשפחה Ottolenghi הוא שם בולט בחלקים רבים של העולם, ויש לו היסטוריה ארוכה וסיפורת. השם הוא ממקור איטלקי, והוא נגזר מהלטינית "otto", כלומר "שמונה". המשפחה התפשטה מאז למקומות רבים בעולם, כולל ארצות הברית, קנדה, ישראל ומדינות נוספות. המשפחה מחולקת לשני ענפים עיקריים: הסניף האיטלקי והסניף הישראלי. לאורך מאות השנים, משפחת אוטלנגי הניבה חברים בולטים רבים, ביניהם השף המפורסם יותם אוטלנגי, הפוליטיקאי והדיפלומט הישראלי אורי אוטלנגי, הצייר והפסל האיטלקי אלסנדרו אוטלנגי וזמר האופרה האיטלקי מישל אוטלנגי. למידע נוסף על שם המשפחה Ottolenghi, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן