דף הבית » TOP10 » שכן הוא שם משפחה: מבט על המשמעות והמקורות

שכן הוא שם משפחה: מבט על המשמעות והמקורות

שכן הוא שם משפחה: מבט על המשמעות והמקורות

מה פירוש שם המשפחה שכן?

שם המשפחה Neighbour הוא שם אנגלי שקיים כבר מאות שנים. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "neahgebur", שפירושה "שכן". השם שימש במקור כדי להתייחס למי שגר בסמיכות לאדם אחר או למשפחה אחרת. עם הזמן, השם הפך להיות מישהו ידידותי ועוזר לשכניהם.

מקורות שם המשפחה שכן

מקורו של שם המשפחה Neighbour באנגליה בימי הביניים. בתקופה זו חיו אנשים רבים בכפרים ובעיירות קטנות, והיה מקובל שאנשים היו מוכרים על ידי שכניהם. כתוצאה מכך, שם המשפחה Neighbour שימש לעתים קרובות כדי להתייחס למישהו שהיה ידידותי ועוזר לשכניהם. את שם המשפחה Neighbour ניתן למצוא גם במדינות אחרות, כגון גרמניה, צרפת והולנד. במדינות אלו, השם מאוית לעתים קרובות אחרת, כמו "נהבאואר" בגרמניה ו"נהבאואר" בצרפת.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכן

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכן לאורך ההיסטוריה. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי האמריקאי, ביל קוסבי. קוסבי נולד בשם וויליאם הנרי קוסבי ג'וניור ונודע בזכות הסטנד-אפ ותוכניות הטלוויזיה שלו. אנשים מפורסמים נוספים עם שם המשפחה "שכן" כוללים את המוזיקאי והפזמונאי האמריקאי, ג'ון דנבר, ואת השחקן והבמאי האמריקאי, רוברט רדפורד. שני הגברים הללו ידועים בעבודתם בתעשיית הבידור.

עץ המשפחה של השכן

עץ המשפחה השכן הוא עץ ארוך ומעניין. מאמינים כי בני המשפחה הראשונים היו מאנגליה וכי הם עברו לארצות הברית בסוף המאה ה-17. מאז, המשפחה התפשטה ברחבי ארה"ב וקנדה, עם חברים רבים המתגוררים בשתי המדינות. עץ המשפחה השכן מלא גם באנשים מפורסמים. בנוסף לביל קוסבי וג'ון דנבר, חברים מפורסמים נוספים במשפחה כוללים את השחקן והבמאי האמריקאי, רוברט רדפורד, והזמר והכותב האמריקאי, בוב דילן.

סמל השכן

סמל השכן הוא סמל להיסטוריה ולמורשת של המשפחה. זהו מגן עם רקע כחול וצלב לבן במרכזו. על המגן שני אריות, המייצגים כוח ואומץ. המוטו של המשפחה הוא "Virtus et Fides", שפירושו "כוח ואמונה".

סיכום

לשם המשפחה שכן יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. זה נגזר מהמילה האנגלית הישנה "neahgebur", שפירושה "שכן". השם שימש במקור כדי להתייחס למי שגר בסמיכות לאדם אחר או למשפחה אחרת. עם הזמן, השם הפך להיות מישהו ידידותי ועוזר לשכניהם. עץ המשפחה השכן מלא באנשים מפורסמים, כולל ביל קוסבי, ג'ון דנבר, רוברט רדפורד ובוב דילן. למשפחה יש גם מעיל נשק שהוא מגן עם רקע כחול ובמרכזו צלב לבן. המוטו של המשפחה הוא "Virtus et Fides", שפירושו "כוח ואמונה".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן