דף הבית » מעניין » שכן הוא שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

שכן הוא שם משפחה: היסטוריה, משמעות ומקור

2023-05-16 00:08:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה שכן?

שם המשפחה Neighbor הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'neah', שפירושה 'ליד'. מאמינים כי השם ניתן במקור למי שגר קרוב למשפחה או לכפר אחר. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי למי שהיה ידידותי ועוזר לשכניהם.

היסטוריה של שם המשפחה שכן

השימוש המתועד הראשון בשם המשפחה שכן היה במאה ה-12 באנגליה. מאמינים כי השם שימש לראשונה את העם האנגלו-סכסוני שחיו באזור. השם אומץ אז על ידי משפחות אנגליות אחרות שעברו למקומות אחרים במדינה. שם המשפחה Neighbor נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר. זה נפוץ גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה שכן

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שכן. אלה כוללים: -John Neighbour, שחקן בריטי שהופיע בסרטים "הבריחה הגדולה" ו"The Guns of Navarone". -William Neighbour, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כחבר בבית הנבחרים של ארצות הברית בין השנים 1883-1885. -James Neighbour, חייל אמריקאי ששירת במלחמת העצמאות וזכה במדליית הכבוד של הקונגרס על גבורתו. -Edward Neighbour, חייל אנגלי שלחם בקרב ווטרלו וזכה בצלב ויקטוריה על גבורתו.

מקור שם המשפחה שכן

מקורו של שם המשפחה Neighbour באנגליה. משערים שזה נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'neah', שפירושה 'קרוב'. מאמינים כי השם ניתן במקור למי שגר קרוב למשפחה או לכפר אחר.

סקירה כללית של שם המשפחה שכן

מָקוֹר:

אנגלית

מַשְׁמָעוּת:

ליד

אנשים מפורסמים:

ג'ון שכן, וויליאם שכן, ג'יימס שכן, אדוארד שכן

פּוֹפּוּלָרִיוּת:

שם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר בארצות הברית

טבלה של שם המשפחה השכן

מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים מפורסמים פּוֹפּוּלָרִיוּת
אנגלית ליד ג'ון שכן, וויליאם שכן, ג'יימס שכן, אדוארד שכן שם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר בארצות הברית

סיכום

שם המשפחה Neighbor הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה 'neah', שפירושה 'ליד'. מאמינים כי השם ניתן במקור למי שגר קרוב למשפחה או לכפר אחר. נהוג לחשוב שהשם שימש גם ככינוי למי שהיה ידידותי ועוזר לשכניהם. שם המשפחה Neighbor נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא שם המשפחה ה-1,845 הפופולרי ביותר. יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה שכן, כולל ג'ון שכן, וויליאם שכן, ג'יימס שכן ואדוארד שכן. מסופקת טבלה הנותנת סקירה קצרה של השם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן