דף הבית » מומלץ בהקדם » שי זהבי: מבט מהיר על כוכב הכדורגל הישראלי

שי זהבי: מבט מהיר על כוכב הכדורגל הישראלי

שי זהבי: מבט מהיר על כוכב הכדורגל הישראלי

מי זה שי זהבי?

שי זהבי הוא כוכב כדורגל ישראלי שעשה לעצמו שם בליגת העל הישראלית. כיום הוא משחק במכבי תל אביב, אחד המועדונים המצליחים בארץ. זהבי משחק כדורגל מקצועני משנת 2009 ומהווה שחקן מפתח במכבי תל אביב מאז הצטרפותו לקבוצה ב-2015. הוא נבחר בשלוש העונות האחרונות למלך השערים של ליגת העל בישראל ונחשב כאחד השחקנים הטובים ביותר. בליגה.

שיאי זהבי בקריירה

זהבי עבר קריירה מצליחה בליגת העל הישראלית, לאחר שזכה שלוש פעמים באליפות הליגה ובגביע ישראל פעמיים. הוא גם נבחר למלך השערים של הליגה שלוש פעמים, ב-2016, 2017, ו-2018. בנוסף, הוא נבחר לשחקן השנה של הליגה ב-2018. הוא גם היה שחקן מפתח בנבחרת ישראל, לאחר שעשה מעל 40 הופעות בקבוצה מאז הופעת הבכורה שלו ב-2011.

ההישגים של שי זהבי

זהבי זכה להכרה על הישגיו על המגרש ומחוצה לו. הוא נבחר לכדורגלן השנה בישראל ב-2018 וגם זכה בפרס ספורטאי השנה בישראל ב-2019. הוא גם היה תומך קולני לצדק חברתי והיה מעורב במספר יוזמות צדקה.

השוואה מהירה

הישג הֶשֵׂג
תארים בליגת העל הישראלית 3
תארי גביע ישראל 2
מלך השערים 3 פעמים
שחקן השנה 2018
כדורגלן השנה בישראל 2018
ספורטאי השנה בישראל 2019

ההשפעה של שי זהבי על הכדורגל הישראלי

לשי זהבי הייתה השפעה גדולה על הכדורגל הישראלי. הוא היה שחקן מפתח במכבי תל אביב והיה מכריע בהצלחת הקבוצה. הוא גם היה מנהיג בנבחרת ישראל, לאחר שרשם למעלה מ-40 הופעות בנבחרת מאז הופעת הבכורה שלו ב-2011. הישגיו זכו להכרה הן על המגרש ומחוצה לו, והוא היה תומך קולני לצדק חברתי. היה מעורב במספר יוזמות צדקה.

סיכום

שי זהבי הוא כוכב כדורגל ישראלי שעשה לעצמו שם בליגת העל הישראלית. הוא היה שחקן מפתח במכבי תל אביב והיה מכריע בהצלחת הקבוצה. הוא גם היה מנהיג בנבחרת ישראל, לאחר שרשם למעלה מ-40 הופעות בנבחרת מאז הופעת הבכורה שלו ב-2011. הישגיו זכו להכרה הן על המגרש ומחוצה לו, והוא היה תומך קולני לצדק חברתי. היה מעורב במספר יוזמות צדקה. זהבי הוא כוכב כדורגל אמיתי ומהווה השראה לרבים בישראל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן