דף הבית » להעביר את הזמן » שינוי שם משפחה לאחר גירושין: מה שאתה צריך לדעת

שינוי שם משפחה לאחר גירושין: מה שאתה צריך לדעת

שינוי שם משפחה לאחר גירושין: מה שאתה צריך לדעת

מה התהליך של שינוי שם המשפחה שלך לאחר גירושין?

תהליך החלפת שם המשפחה שלך לאחר גירושין הוא פשוט יחסית. ברוב המקרים, תצטרך להגיש עתירה לבית המשפט כדי לשנות את שמך. העתירה תצטרך לכלול את שמך הנוכחי, השם אליו תרצה לשנות, והסיבות לשינוי. לאחר הגשת העתירה, בית המשפט יבחן אותה ויקבל החלטה. אם בית המשפט יאשר את שינוי השם, תקבל צו בית משפט שיאפשר לך לשנות את שמך.

אילו מסמכים אתה צריך כדי לשנות את שמך?

לאחר קבלת צו בית המשפט, יהיה עליך לאסוף את המסמכים הדרושים כדי להפוך את שינוי השם לרשמי. מסמכים אלה כוללים את תעודת הלידה, תעודת הנישואין וצו הגירושין. כמו כן, יהיה עליך לספק הוכחה לזהותך, כגון רישיון נהיגה או דרכון.

שינוי שמך ברישיון הנהיגה שלך

לאחר שאספת את כל המסמכים הדרושים, תצטרך לקחת אותם למשרד המחלקה המקומית של כלי רכב (DMV). ב-DMV, תצטרך למלא טופס כדי לשנות את שמך ברישיון הנהיגה שלך. כמו כן, יהיה עליך לספק את המסמכים הדרושים ולשלם את האגרה החלה. לאחר השלמת שינוי השם, תקבל רישיון נהיגה חדש עם שמך החדש.

שינוי שמך בכרטיס הביטוח הלאומי שלך

השלב הבא בתהליך הוא לשנות את שמך בכרטיס הביטוח הלאומי שלך. לשם כך, יהיה עליך למלא טופס ולספק הוכחה לזהותך, כגון רישיון הנהיגה או הדרכון שלך. כמו כן, יהיה עליך לספק את תעודת הלידה המקורית, תעודת הנישואין וצו הגירושין. לאחר מילוי הטופס ומסירת המסמכים, תקבל כרטיס ביטוח לאומי חדש עם שמך החדש.

שינוי שמך במסמכים אחרים

לאחר ששינית את שמך ברישיון הנהיגה ובכרטיס הביטוח הלאומי שלך, תצטרך לשנות את שמך במסמכים אחרים, כגון חשבונות הבנק שלך, כרטיסי אשראי ומסמכים רשמיים אחרים. תצטרך ליצור קשר עם כל מוסד או ארגון כדי לברר אילו מסמכים הם דורשים כדי לבצע את שינוי השם.

דעה אישית

שינוי שמכם לאחר גירושין יכול להיות תהליך קשה, אך חשוב לוודא שכל המסמכים שלכם מעודכנים בשם החדש שלכם. זה יכול להיות תהליך שלוקח זמן, אבל שווה את המאמץ לוודא שכל המסמכים שלך משקפים את שמך החדש. הקדשת זמן לעדכון המסמכים שלך תסייע להבטיח שהזהות שלך מאובטחת ושאינך חשוף לגניבת זהות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן