דף הבית » מעניין » שינוי שם משפחה בתעודת זהות ובדרכון

שינוי שם משפחה בתעודת זהות ובדרכון

שינוי שם משפחה בתעודת זהות ובדרכון

מהו שינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה הוא תהליך של שינוי שם המשפחה בתעודת הזהות והדרכון של אדם. זהו תהליך שכיח לאלו שהתחתנו לאחרונה, התגרשו או אימצו שם חדש. זה הכרחי גם למי ששינו את שמם באופן חוקי מכל סיבה אחרת.

אילו מסמכים אני צריך לספק?

על מנת לשנות את שם המשפחה שלך, תצטרך לספק מסמכים מסוימים לרשויות הרלוונטיות. מסמכים אלו ישתנו בהתאם לסיבה לשינוי השם. בדרך כלל, תצטרך לספק עותק של תעודת הלידה, תעודת הנישואין או צו בית המשפט שלך. ייתכן שיהיה עליך לספק גם מסמכים אחרים כגון רישיון נהיגה או דרכון.

מהו התהליך לשינוי שם המשפחה שלי?

תהליך שינוי שם המשפחה שלך ישתנה בהתאם למדינה בה אתה גר. בדרך כלל, יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. ייתכן שתצטרך לשלם גם עמלה. לאחר אישור בקשתך, שמך החדש יעודכן בתעודת הזהות ובדרכון שלך.

שינוי שם המשפחה שלך בתעודת הזהות שלך

ברוב המדינות, תצטרך לבקר במשרד הממשל המקומי שלך כדי לשנות את שם המשפחה שלך בתעודת הזהות שלך. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. לאחר אישור בקשתך, שמך החדש יעודכן בתעודת הזהות שלך.

שינוי שם המשפחה שלך בדרכון שלך

ברוב המדינות, תצטרך לבקר במשרד הדרכונים המקומי שלך כדי לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. לאחר אישור בקשתך, שמך החדש יעודכן בדרכון שלך.

סיכום

שינוי שם משפחה הוא תהליך של שינוי שם המשפחה בתעודת הזהות והדרכון של אדם. זהו תהליך שכיח לאלו שהתחתנו לאחרונה, התגרשו או אימצו שם חדש. על מנת לשנות את שם המשפחה שלך, תצטרך לספק מסמכים מסוימים לרשויות הרלוונטיות. תהליך שינוי שם המשפחה שלך ישתנה בהתאם למדינה בה אתה גר. בדרך כלל, יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. לאחר אישור בקשתך, שמך החדש יעודכן בתעודת הזהות ובדרכון שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן