דף הבית » מגזין » שינוי שם משפחה ביטוח לאומי

שינוי שם משפחה ביטוח לאומי

שינוי שם משפחה ביטוח לאומי

מהו מספר ביטוח לאומי?

מספר ביטוח לאומי הוא מספר ייחודי המשמש לזיהויך לצרכי מס והטבות אחרות. הוא מונפק לך כאשר אתה מתחיל לעבוד בבריטניה ומשמש למעקב אחר התרומות שלך למערכת הביטוח הלאומי. הוא משמש גם כדי לזהות אותך כאשר אתה תובע הטבות כגון קצבת המדינה.

מהו שינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה הוא כאשר אתה משנה את שם המשפחה שלך משם אחד לאחר. זה יכול להיות בגלל נישואין, גירושין, אימוץ או כל סיבה אחרת. חשוב לציין ששינוי שם המשפחה שלך אינו משנה את מספר הביטוח הלאומי שלך.

שינוי שם המשפחה שלך בכרטיס הביטוח הלאומי שלך

אם שינית את שם המשפחה שלך, תצטרך לעדכן את כרטיס הביטוח הלאומי שלך כדי לשקף זאת. ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה למשרד דמי ביטוח לאומי. תצטרך לספק הוכחה לשמך החדש, כגון תעודת נישואין או סקר שטר. לאחר עדכון שמך, יונפק לך כרטיס ביטוח לאומי חדש.

ההשלכות של שינוי שם המשפחה שלך

ישנן כמה השלכות של שינוי שם המשפחה שלך בכרטיס הביטוח הלאומי שלך. ראשית, חשוב לציין ששינוי שם המשפחה שלך אינו משנה את מספר הביטוח הלאומי שלך. משמעות הדבר היא שכל הפקדות שהפקדת למערכת הביטוח הלאומי עדיין יהיו מקושרות לשם הישן שלך. שנית, אם אתה תובע הטבות כגון פנסיה ממלכתית, תצטרך להודיע למחלקת העבודה והפנסיה על שמך החדש. . זאת כדי להבטיח שההטבות שלך משולמות בצורה נכונה. לבסוף, אם אתה מועסק, תצטרך להודיע למעסיק שלך על שמך החדש. זאת כדי להבטיח שהשכר שלך נרשם כראוי ושהפרשות הביטוח הלאומי שלך מוקצות כהלכה.

השוואה מהירה

מַצָב פעולה נדרשת
שינוי שם משפחה עדכון כרטיס ביטוח לאומי
תביעת הטבות ליידע את מחלקת העבודה והפנסיה
מוּעֳסָק ליידע את המעסיק

לסיכום, אם שינית את שם המשפחה שלך, תצטרך לעדכן את תעודת הביטוח הלאומי שלך כדי לשקף זאת. כמו כן, יהיה עליך להודיע למחלקת העבודה והפנסיה ולמעסיק שלך על שמך החדש. זאת כדי להבטיח שהקצבאות שלך משולמות בצורה נכונה ושהפרשות הביטוח הלאומי שלך מוקצות בצורה נכונה. למידע נוסף על שינוי שם המשפחה שלך בכרטיס הביטוח הלאומי שלך, בקר בקישור זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן