דף הבית » עשרת הגדולים » שינוי שם משפחה בויזה לארה"ב

שינוי שם משפחה בויזה לארה"ב

שינוי שם משפחה בויזה לארה"ב

שינוי שם משפחה בויזה לארה"ב

אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את הויזה שלך לארה"ב. תהליך זה עשוי להיות מעט מסובך, אך חשוב לוודא שהוויזה שלכם מעודכנת ומדויקת. במאמר זה, נדון בתהליך של שינוי שם המשפחה שלך בויזה לארה"ב, אילו מסמכים עליך לספק ואיך נראה התהליך.

אילו מסמכים אתה צריך לספק?

כאשר אתה משנה את שם המשפחה שלך בויזה לארה"ב, תצטרך לספק מסמכים מסוימים. מסמכים אלה כוללים:

  • עותק של תעודת הנישואין שלך או מסמך משפטי אחר המציג את שם המשפחה החדש שלך
  • עותק של הויזה הנוכחית שלך
  • עותק של הדרכון שלך
  • טופס בקשה מלא

איך התהליך?

לאחר שאספת את כל המסמכים הדרושים, תצטרך להגיש אותם לשגרירות ארה"ב או לקונסוליה במדינתך. תהליך שינוי שם המשפחה שלך בויזה לארה"ב יכול להימשך עד מספר שבועות, תלוי במדינה ובשגרירות או בקונסוליה. לאחר שבקשתך אושרה, תקבל ויזה חדשה עם שם המשפחה המעודכן שלך. לאחר מכן תצטרך להשתמש בוויזה החדשה הזו כדי להיכנס לארה"ב.

מהן העלויות הכרוכות בכך?

העלות של שינוי שם המשפחה שלך בויזה לארה"ב יכולה להשתנות בהתאם למדינה ולשגרירות או לקונסוליה. ככלל, תצטרך לשלם אגרה עבור הבקשה וכל מסמך נוסף הנדרש.

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך בויזה לארה"ב יכול להיות תהליך מסובך, אך חשוב לוודא שהוויזה שלך מעודכנת ומדויקת. הקפד לאסוף את כל המסמכים הדרושים ולהגיש אותם לשגרירות ארה"ב או לקונסוליה במדינתך. התהליך יכול להימשך עד מספר שבועות, וייתכנו עלויות כרוכות בכך. אם אתה צריך מידע נוסף על שינוי שם המשפחה שלך על ויזה לארה"ב, אתה יכול לצפות בסרטון זה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן