דף הבית » מומלץ בהקדם » שינוי שם משפחה בדרכון ישראלי

שינוי שם משפחה בדרכון ישראלי

2023-04-01 16:54:00+02:00

מהו תהליך החלפת שם משפחה בדרכון ישראלי?

שינוי שם משפחה בדרכון ישראלי הוא תהליך פשוט יחסית. התהליך מתחיל בהגשת בקשה למשרד הפנים הישראלי. על הבקשה לכלול את הדרכון הנוכחי של המבקש, עותק מתעודת הלידה שלו והעתק של תעודת הנישואין שלו (אם רלוונטי). כמו כן, על המבקש לספק טופס זיהוי תקף, כגון רישיון נהיגה או תעודת זהות לאומית. לאחר הגשת הבקשה, משרד הפנים יבדוק את המסמכים ויקבע האם שינוי השם תקף. במידה ושינוי השם יאושר, יונפק למבקש דרכון חדש עם שמו המעודכן.

אילו מסמכים נדרשים לשינוי שם משפחה בדרכון ישראלי?

על מנת לשנות שם משפחה בדרכון ישראלי, על הפונה להמציא את המסמכים הבאים:• דרכון נוכחי• עותק תעודת לידה• עותק תעודת נישואין (אם רלוונטי)• טופס זיהוי בתוקף (רישיון נהיגה או תעודת זהות לאומית)

אילו עמלות כרוכות בשינוי שם משפחה בדרכון ישראלי?

עלות החלפת שם משפחה בדרכון ישראלי היא כיום 150 ש"ח (כ-$41 USD). יש לשלם עמלה זו במזומן או בכרטיס אשראי בעת הגשת הבקשה.

כמה זמן לוקח לשנות שם משפחה בדרכון ישראלי?

לאחר הגשת הבקשה, למשרד הפנים לוקח בדרך כלל בין שבועיים לארבעה שבועות לטפל בבקשה. לאחר אישור שינוי השם, יונפק למבקש דרכון חדש עם שמו המעודכן. במקרים מסוימים, משרד הפנים עשוי לדרוש תיעוד או מידע נוסף לפני אישור שינוי השם. אם זה המצב, זמן הטיפול עשוי להתארך. שינוי שם משפחה בדרכון ישראלי הוא תהליך פשוט יחסית. על המבקש להגיש בקשה למשרד הפנים הישראלי בצירוף המסמכים והאגרות הנדרשות. לאחר אישור הבקשה, יונפק למבקש דרכון חדש עם שמו המעודכן. התהליך אורך בדרך כלל בין שבועיים לארבעה שבועות, אם כי הוא עשוי להימשך זמן רב יותר אם נדרש תיעוד או מידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן