דף הבית » טופ 100 » שינוי שם המשפחה שלך לאחר הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה

שינוי שם המשפחה שלך לאחר הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה

שינוי שם המשפחה שלך לאחר הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה

שינוי שם המשפחה שלך לאחר הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה

הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה יכולה להיות דרך מצוינת לנסוע ליעד שלך. עם זאת, אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את פרטי הכרטיס שלך. הנה מה שאתה צריך לדעת על שינוי שם המשפחה שלך לאחר הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה.

אילו מסמכים אני צריך לספק?

כאשר אתה מזמין כרטיס טיסה עם לופטהנזה, תצטרך לספק מסמכים מסוימים כדי לשנות את שם המשפחה שלך. מסמכים אלה כוללים:

  • דרכון בתוקף
  • תעודת נישואין או מסמך משפטי אחר המציג את שם המשפחה החדש שלך
  • עותק של הכרטיס שלך

איך אני משנה את שם המשפחה שלי?

לאחר שאספת את המסמכים הדרושים, תוכל להתחיל בתהליך של שינוי שם המשפחה שלך. הצעד הראשון הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה. אתה יכול לעשות זאת בטלפון, בדוא"ל או דרך האתר שלהם. כאשר אתה יוצר קשר עם שירות הלקוחות, תצטרך לספק את המסמכים המפורטים למעלה. תצטרך גם לספק את שם המשפחה החדש שלך ואת תאריך שינוי השם שלך. לאחר שסיפקת את המידע הדרוש, לופטהנזה תעדכן את פרטי הכרטיס שלך בשם המשפחה החדש שלך.

מה אם אין לי את המסמכים הדרושים?

אם אין לך את המסמכים הדרושים לשינוי שם המשפחה שלך, ייתכן שעדיין תוכל לעדכן את פרטי הכרטיס שלך. במקרה זה, תצטרך ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה ולהסביר את מצבך. ייתכן ש-Lufthansa תוכל לעדכן את פרטי הכרטיסים שלך ללא המסמכים הדרושים. עם זאת, זה לא מובטח וזה יהיה תלוי בנסיבות האישיות.

סיכום

אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את פרטי הכרטיס שלך בעת הזמנת כרטיס טיסה עם לופטהנזה. לשם כך תצטרכו לספק מסמכים מסוימים, כמו דרכון תקף ותעודת נישואין. לאחר מכן תוכל ליצור קשר עם שירות הלקוחות של לופטהנזה כדי לעדכן את פרטי הכרטיסים שלך. אם אין לך את המסמכים הדרושים, ייתכן שעדיין תוכל לעדכן את פרטי הכרטיס שלך, בהתאם לנסיבות האישיות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן