דף הבית » מגזין » שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני לאחר גירושין

שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני לאחר גירושין

שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני לאחר גירושין

סקירה כללית של שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני לאחר גירושין

גירושין הוא תהליך קשה, והוא יכול להיות מסובך עוד יותר כשמדובר בשינוי שם המשפחה בדרכון פולני. בפולין, אישה נשואה נדרשת לקחת את שם המשפחה של בעלה, ואם היא מתגרשת, עליה לשנות את שם משפחתה בחזרה לשם נעוריה. תהליך זה יכול להיות מסובך ואורך זמן, אבל זה אפשרי. במאמר זה נדון בתהליך של שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני לאחר גירושין.

מה שאתה צריך לדעת לפני שתשנה את שם המשפחה שלך בדרכון פולני

לפני שתוכל לשנות את שם משפחתך בדרכון פולני, עליך לקבל תחילה צו גירושין מבית משפט פולני. צו זה חייב להיות חתום על ידי שני הצדדים ועליו לכלול את שם המשפחה החדש שבו ברצונך להשתמש. לאחר קבלת הצו, עליך להגישו למשרד הדרכונים הפולני.

תהליך שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני

לאחר שקיבלת את גזירת הגירושין, עליך להגישו למשרד הדרכונים הפולני. לאחר מכן, משרד הדרכונים יבדוק את הצו ויוציא לך דרכון חדש עם שם המשפחה החדש שלך. תהליך החלפת שם המשפחה בדרכון פולני יכול להימשך עד חודשיים, לכן חשוב לתכנן מראש.

שלב 1: אסוף את המסמכים הדרושים

השלב הראשון בתהליך של שינוי שם המשפחה בדרכון פולני הוא איסוף המסמכים הדרושים. תצטרך לספק למשרד הדרכונים עותק של גזירת הגירושין שלך, כמו גם עותק של תעודת הלידה שלך. תצטרך גם לספק עותק של הדרכון הנוכחי שלך, כמו גם צורת זיהוי תקפה.

שלב 2: שלח את המסמכים למשרד הדרכונים

לאחר שאספת את כל המסמכים הדרושים, עליך להגיש אותם למשרד הדרכונים. משרד הדרכונים יבדוק את המסמכים ויוציא לך דרכון חדש עם שם המשפחה החדש שלך.

שלב 3: קבל את הדרכון החדש שלך

לאחר שמשרד הדרכונים בדק את המסמכים שלך והנפיק לך דרכון חדש, תקבל אותו בדואר. לאחר מכן תוכל להשתמש בדרכון החדש שלך כדי לנסוע ולהוכיח את זהותך.

שלב 4: עדכן את הרשומות שלך

לאחר שקיבלת את הדרכון החדש שלך, עליך לעדכן את הרישומים שלך עם שם המשפחה החדש. זה כולל עדכון רישיון הנהיגה שלך, חשבונות בנק ומסמכים חשובים אחרים.

סיכום

שינוי שם המשפחה בדרכון פולני לאחר גירושין יכול להיות תהליך מסובך, אבל זה אפשרי. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לשנות בהצלחה את שם המשפחה שלך בדרכון פולני. למידע נוסף על שינוי שם המשפחה שלך בדרכון פולני, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן