דף הבית » מעניין » שינוי שם המשפחה שלי – מה שלמדתי

שינוי שם המשפחה שלי – מה שלמדתי

שינוי שם המשפחה שלי – מה שלמדתי

למה החלטתי לשנות את שם המשפחה שלי

שקלתי לשנות את שם המשפחה שלי במשך זמן מה, אבל היססתי לעשות את הצעד. גדלתי עם שם המשפחה שלי, וזה הרגיש כמו חלק מהזהות שלי. אבל לאחרונה התחתנתי, ורציתי לקחת את שם המשפחה של בעלי כדי להראות את המחויבות שלי למערכת היחסים שלנו. לאחר התלבטויות רבות, החלטתי להמשיך ולשנות את שם המשפחה שלי. זו הייתה החלטה קשה, אבל אני שמח שעשיתי אותה. הנה מה שלמדתי מהניסיון.

התהליך היה קל יותר ממה שציפיתי

ציפיתי שהתהליך של שינוי שם המשפחה שלי יהיה ארוך ומסובך. אבל הופתעתי לטובה לגלות שזה בעצם די פשוט. פשוט הייתי צריך למלא כמה טפסים ולהגיש אותם לרשויות הרלוונטיות. תוך כמה שבועות קיבלתי את השם החדש שלי.

זה לא היה זול

שינוי שם המשפחה שלי לא היה בחינם. נאלצתי לשלם אגרה לרשויות הרלוונטיות וכן על מסמכים חדשים כמו דרכון ורישיון נהיגה. נאלצתי גם לשלם עבור כלי כתיבה חדשים ופריטים אחרים עם השם החדש שלי עליהם.

זה היה שווה את זה

למרות העלות, אני שמח ששיניתי את שם המשפחה שלי. זו הייתה מחווה סמלית של המחויבות שלי לבעלי ולמערכת היחסים שלנו. זה גם הרגיש כמו התחלה חדשה, ואני נרגש להתחיל את הפרק החדש הזה בחיי.

לקח זמן להתרגל

בהתחלה זה הרגיש מוזר לקבל שם חדש. הייתי צריך להתרגל להציג את עצמי בשמי החדש, ולחתום על מסמכים בשמי החדש. אבל לאחר זמן מה, זה התחיל להרגיש טבעי. עכשיו, התרגלתי לשם החדש שלי ואני גאה שיש לי אותו.

סיכום

לשנות את שם המשפחה שלי הייתה החלטה קשה, אבל אני שמח שעשיתי את זה. התהליך היה קל יותר ממה שציפיתי, למרות שהוא לא היה זול. לקח קצת זמן להתרגל לשם החדש שלי, אבל עכשיו אני גאה שיש לי אותו. אם אתה שוקל לשנות את שם המשפחה שלך, אני ממליץ לך ללכת על זה. זוהי מחווה סמלית של מחויבות ודרך מצוינת להתחיל פרק חדש בחייך. אם תרצה ללמוד עוד על שינוי שם המשפחה שלך, בדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן