דף הבית » המלצת הצוות » שחקנית שם משפחה השקל

שחקנית שם משפחה השקל

2023-05-13 10:09:00+02:00

מי היא השחקנית שם משפחה השקל?

השחקנית שם משפחה השקל היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו-"The L Word". היא גם הופיעה בסרטים כמו "ספר החיים" ו"צייד המכשפות האחרון". היא זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי.

קריירה

השקל החלה את דרכה בסוף שנות ה-90, כשהיא הופיעה בתפקידים קטנים בסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו"The L Word". היא המשיכה להופיע בסרטים כמו "ספר החיים" ו"צייד המכשפות האחרון". היא גם הופיעה במספר סרטים ישראלים, ביניהם "גן עדן" ו"ים סוף". השקל זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי לשנת 2004. הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל גלובוס הזהב הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי ב-2005.

תיאטרון

השקל הופיע גם בכמה הפקות בימתיות, ביניהן "הסוחר מוונציה" ו"הסערה". היא גם הופיעה במספר הצגות ישראליות, בהן "גן העדן" ו"ים סוף".

פרסים והישגים

השקל זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2004. היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל גלובוס הזהב הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בשנת 2005. השקל כמו כן, זכתה במספר פרסים על פועלה ההומניטרי, ביניהם הפרס ההומניטרי הישראלי לשנת 2006. היא גם זכתה להכרה על פועלה באמנויות, וקיבלה את פרס ישראל לאמנויות בשנת 2007.

חיים אישיים

השקל נשואה לשחקן והבמאי הישראלי יוסי השקל. יש להם שני ילדים, בן ובת. השקל הוא חבר פעיל בתעשיית הבידור הישראלית, ואורח תדיר בפסטיבלי קולנוע ואירועים אחרים. היא גם תומכת בזכויות נשים והייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה וארגונים.

סיכום

השחקנית שם משפחה השקל היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות טלוויזיה כמו "האישה הטובה" ו-"The L Word". היא גם הופיעה בסרטים כמו "ספר החיים" ו"צייד המכשפות האחרון". היא זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי. השקל גם זכתה במספר פרסים על פועלה ההומניטרי, ביניהם הפרס ההומניטרי הישראלי לשנת 2006. היא נשואה לשחקן והבמאי הישראלי יוסי השקל, ולהם שני ילדים. השקל הוא חבר פעיל בתעשיית הבידור הישראלית, ואורח תדיר בפסטיבלי קולנוע ואירועים נוספים. למידע נוסף על שם משפחה של השחקנית השקל, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן