דף הבית » הכי מדובר » שחקנית עם שם המשפחה רותם

שחקנית עם שם המשפחה רותם

2023-05-13 08:24:00+02:00

מבוא

שירה רותם היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא הופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות תיאטרון. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם הופיעה בסרטים "החוב" ו"הבועה". רותם זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי.

קריירה

שירה רותם החלה את דרכה בתעשיית הבידור בשנת 2006, כאשר לוהקה לסדרת הטלוויזיה הישראלית "השיר שלנו". היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנאבקת למצוא את מקומה בעולם. המופע היה להיט ורותם זכתה לשבחים על הופעתה. היא המשיכה להופיע בסרט ההמשך, "השיר שלנו 2", שגם הוא זכה להצלחה. בשנת 2008 הופיעה רותם לראשונה בסרט בדרמה הישראלית "החוב". היא גילמה את התפקיד של אישה צעירה שנאבקת לשלם את חובו של אביה. הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, ורותם זכתה לשבחים על הופעתה. היא המשיכה להופיע בדרמה הישראלית "הבועה" בשנת 2009. רותם הופיעה גם בהצגות תיאטרון רבות, ביניהן "הסוחר מוונציה" ו"השחף". היא גם הופיעה במספר סרטים קצרים, ביניהם "היום האחרון" ו"הלילה האחרון".

פילמוגרפיה

שָׁנָה כותרת תַפְקִיד
2006 השיר שלנו אישה צעירה
2008 החוב אישה צעירה
2009 הבועה אישה צעירה
2010 הסוחר מונציה פורציה
2011 השחף נינה
2012 היום האחרון אישה צעירה
2013 הלילה האחרון אישה צעירה

פרסים

שירה רותם זכתה במספר פרסים על עבודתה בתעשיית הבידור. בשנת 2008 זכתה בפרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על משחקה ב"החוב". היא גם זכתה במספר פרסים על עבודתה בתיאטרון, ביניהם פרס התיאטרון הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי על הופעתה ב"השחף".

קישור חיצוני

למידע נוסף על שירה רותם, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב עבורה .

סיכום

שירה רותם היא שחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה מעשור. היא הופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה והפקות תיאטרון. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם זכתה במספר פרסים על עבודתה, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי. רותם היא שחקנית מוכשרת להפליא שעשתה לעצמה שם בתעשיית הבידור הישראלית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן