דף הבית » אנציקלופדיה » שחקנית ישראלית פולנייה עם 7 אותיות שם משפחה

שחקנית ישראלית פולנייה עם 7 אותיות שם משפחה

שחקנית ישראלית פולנייה עם 7 אותיות שם משפחה

מי היא השחקנית הפולנייה הישראלית עם שם משפחה בן 7 אותיות?

השחקנית הפולנייה הישראלית עם שם משפחה בן 7 אותיות היא לא אחרת מאשר גל גדות המוכשרת והיפה. גדות היא שחקנית, דוגמנית ומפיקה ישראלית המוכרת בעיקר בזכות תפקידה כוונדר וומן ביקום המורחב של DC. היא גם כיכבה בזכיינית Fast & Furious, Date Night, Keeping Up with the Joneses ועוד. גדות נולדה בראש העין, ישראל, בשנת 1985. היא החלה את דרכה כדוגמנית והוכתרה כמיס ישראל בשנת 2004. לאחר מכן המשיכה לשרת בצבא ההגנה לישראל במשך שנתיים. לאחר שירותה החלה את קריירת המשחק שלה ב-2007 בסדרת הטלוויזיה הישראלית Bubot.

הקריירה והפרסים של גדות

הקריירה של גדות זינקה מאז הופעת הבכורה שלה בשנת 2007. היא שיחקה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל מהיר ועצבני, דייט לילה, Keeping Up with the Joneses, וונדר וומן. היא גם הופיעה בקליפ לסרט "Girls Like You" של מארון 5 והוצגה במספר שערי מגזינים. גדות הייתה מועמדת וזכתה במספר פרסים על עבודתה. היא זכתה בפרס הכוכב העולה בפרס בחירת המבקרים לשנת 2017, בפרס #SeeHer בפרס בחירת המבקרים לשנת 2018, ובפרס #SeeHer בטקס פרסי הסרטים והטלוויזיה של MTV לשנת 2018. היא גם הייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס פרסי האוסקר לשנת 2018 על תפקידה בסרט "וונדר וומן".

החיים האישיים של גדות

גדות נשואה לאיש העסקים הישראלי ירון ורסנו. לזוג שתי בנות, עלמה ומאיה. גדות היא תומכת זכויות נשים והביעה את תמיכתה בתנועת #MeToo. היא גם שגרירה של האו"ם והתבטאה נגד אי שוויון מגדרי.

העבודה הפילנתרופית של גדות

גדות היא פילנתרופית פעילה והייתה מעורבת במספר מטרות צדקה. היא תרמה למספר ארגונים, כולל האגודה האמריקנית לסרטן, הצלב האדום האמריקאי והברית הלאומית למחלות נפש. היא גם הייתה מעורבת במספר יוזמות סביבתיות, כולל קרן חיות הבר העולמית וברית יערות הגשם.

השווי הנקי של גדות

לגדות שווי נקי מוערך של 30 מיליון דולר. היא הרוויחה את עושרה באמצעות קריירת המשחק, הדוגמנות והחסויות שלה. היא גם הרוויחה כסף מהשקעותיה במספר חברות, ביניהן חברת הטכנולוגיה הישראלית Wix.

סיכום

גל גדות היא שחקנית פולנייה ישראלית מוכשרת ומצליחה עם שם משפחה בן 7 אותיות. היא שיחקה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל מהיר ועצבני, דייט לילה, Keeping Up with the Joneses, וונדר וומן. היא גם הייתה מעורבת במספר מטרות צדקה ויש לה שווי נקי מוערך של 30 מיליון דולר. למידע נוסף על גדות, בקר ב- YouTube או בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן