דף הבית » להעביר את הזמן » שחקנית אמריקאית שם משפחה ניקולס

שחקנית אמריקאית שם משפחה ניקולס

2023-05-13 09:43:00+02:00

מי היא השחקנית האמריקאית שם משפחה ניקולס?

שם המשפחה של השחקנית האמריקאית ניקולס היא שחקנית אמריקאית שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, סרטים והפקות במה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו"האישה הטובה". היא גם הופיעה בסרטים כמו "הנגאובר" ו"ההצעה". ניקולס נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה בשנת 1971. היא למדה באוניברסיטת דרום קליפורניה, שם למדה תיאטרון וקולנוע. לאחר שסיימה את לימודיה, היא החלה את הקריירה שלה בתעשיית הבידור. היא הופיעה לראשונה בטלוויזיה בסדרה "האגף המערבי" בשנת 1999. לאחר מכן המשיכה להופיע בתוכניות טלוויזיה אחרות כגון "האישה הטובה" ו"ההצעה". בנוסף לתפקידיה בטלוויזיה, ניקולס הופיעה גם במספר סרטים. היא שיחקה בקומדיה "הנגאובר" משנת 2009 ובקומדיה הרומנטית "ההצעה" משנת 2010. היא גם הופיעה בסרטים "האישה האחרת" ו"המתמחה".

נקודות השיא בקריירה של ניקולס

לניקולס הייתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור. היא זכתה במספר פרסים על עבודתה, כולל פרס פריים טיים אמי לשחקנית משנה מצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה ב"האגף המערבי". היא גם הייתה מועמדת למספר פרסים נוספים, כולל פרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה מחזמר או קומדיה על תפקידה בסרט "האישה הטובה". ניקולס גם הייתה מעורבת בכמה מטרות צדקה. היא תומכת של הצלב האדום האמריקאי והייתה מעורבת במאמצי גיוס כספים עבור הארגון. היא גם תומכת בזכויות בעלי חיים והייתה מעורבת בקמפיינים להעלאת המודעות לצער בעלי חיים.

החיים האישיים של ניקולס

ניקולס נשוי לשחקן ולבמאי דיוויד ניקולס. לזוג שני ילדים משותפים. ניקולס הוא גם מטייל נלהב וביקר במדינות רבות ברחבי העולם. ניקולס הוא חבר פעיל בתעשיית הבידור. היא חברה באקדמיה לאמנויות ומדעים לקולנוע ובאגדת שחקני המסך. היא גם חברה באגדת הבמאים של אמריקה.

סיכום

שם המשפחה של השחקנית האמריקאית ניקולס היא שחקנית מוכשרת שנמצאת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. היא הופיעה במספר תוכניות טלוויזיה, סרטים והפקות במה. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "האגף המערבי" ו"האישה הטובה". היא גם הופיעה בסרטים כמו "הנגאובר" ו"ההצעה". ניקולס זכתה במספר פרסים על עבודתה, כולל פרס פריים טיים אמי לשחקנית משנה מצטיינת בסדרת דרמה על תפקידה בסרט "האגף המערבי". היא גם חברה פעילה בתעשיית הבידור וחברה באקדמיה לאמנויות ומדעים לקולנוע ובאגדת שחקני המסך. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה של השחקנית האמריקאית ניקולס, צפה בסרטון YouTube זה על חייה והקריירה שלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן