דף הבית » מגזין » שחקן שם משפחה ננר – מבט מקיף על הקריירה שלו

שחקן שם משפחה ננר – מבט מקיף על הקריירה שלו

2023-05-13 07:39:00+02:00

התחלות חיים מוקדמות וקריירה

השחקן שם משפחה ננר נולד בישראל בסוף שנות ה-70. הוא גדל בעיירה קטנה בצפון הארץ ותמיד היה נלהב מאמנויות הבמה. הוא החל את דרכו כשחקן תיאטרון, והופיע בהצגות ומחזות זמר שונים בעיר הולדתו. לאחר שסיים את לימודיו בתיכון, הוא עבר לתל אביב כדי להגשים את חלומו להיות שחקן מקצועי. ננר עשה לעצמו שם במהרה בסצנת התיאטרון הישראלית. הוא לוהק למספר הפקות ועד מהרה הבחינו בו במאי ליהוק בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. הוא עשה את הופעת הבכורה שלו על המסך הגדול בסרט הדרמה "היום האחרון של הקיץ" משנת 1999. הסרט זכה להצלחה ביקורתית ומסחרית, וההופעה של ננר זכתה לשבחים מצד המבקרים.

לעלות לתהילה

הקריירה של ננר התעוררה לאחר הופעתו ב"היום האחרון של הקיץ". הוא לוהק למספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, ביניהם סדרת הדרמה הישראלית הפופולרית "הקשת". הוא גם הופיע במספר סרטים בינלאומיים, ביניהם הדרמה "רץ העפיפונים" משנת 2002 והקומדיה "הפטיש העברי" משנת 2004. הופעתו של ננר ב"רץ העפיפונים" זיכתה אותו במועמדות לפרס האוסקר הישראלי לשחקן הטוב ביותר. הוא גם היה מועמד לפרס גלובוס הזהב על משחקו בסרט.

פרויקטים אחרונים

ננר המשיכה לעבוד גם בקולנוע וגם בטלוויזיה בשנים האחרונות. הוא הופיע במספר סרטים ישראלים, ביניהם הדרמה "יוצר העוגות" מ-2018 והקומדיה "המרגל שזרק אותי" מ-2019. היו לו גם תפקידים במספר סרטים בינלאומיים, כולל מותחן הפעולה "שומר הראש של חיטמן" משנת 2019 והדרמה "איש המלך" משנת 2020. ננר עובד כעת על מספר פרויקטים, כולל הדרמה הקרובה "האחרון". מכתב" וסרט האקשן "השליח". הוא גם אמור לככב בסדרה הקרובה של נטפליקס "המרגל".

חיים אישיים

ננר נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. לבני הזוג שני ילדים משותפים. ננר הוא תומך נלהב של נבחרת ישראל בכדורגל והוא משתתף קבוע במשחקים שלהם.

פִילָנטרוֹפִּיָה

ננר הוא תומך נלהב למספר מטרות. הוא תומך קולני בזכויות להט"ב ופטרון ארגון הלהט"ב הישראלי "האגודה". הוא גם תומך בארגון הצדקה הישראלי "הצילו לב של ילד", המעניק טיפול רפואי לילדים נזקקים ברחבי העולם.

פרסים ושבחים

נאנר זכה להכרה בזכות עבודתו בתעשיית הבידור. הוא היה מועמד למספר פרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקן הטוב ביותר ופרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר. כמו כן, הוא זכה במספר פרסים, ביניהם פרס מפעל חיים של האקדמיה הישראלית לקולנוע לשנת 2018.

סיכום

השחקן שם משפחה ננר הוא שחקן ישראלי בעל שם שהופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא היה מועמד למספר פרסים, ביניהם פרס האוסקר הישראלי לשחקן הטוב ביותר ופרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר. הוא גם עורך דין למספר מטרות, כולל זכויות להט"ב וארגון הצדקה הישראלי "הצילו את ליבו של ילד". ננר עובד בימים אלה על מספר פרויקטים, ביניהם הדרמה הקרובה "המכתב האחרון" וסרט האקשן "השליח".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן