דף הבית » מגזין » שחקן קולנוע אמריקאי שם משפחה אבסטאל: מבט מקיף

שחקן קולנוע אמריקאי שם משפחה אבסטאל: מבט מקיף

שחקן קולנוע אמריקאי שם משפחה אבסטאל: מבט מקיף

מיהו שחקן הקולנוע האמריקאי שם משפחה אבסטל?

שם המשפחה של שחקן הקולנוע האמריקאי אבסטאל הוא שחקן אמריקאי שהופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק חלק ב', צייד הצבאים והבלתי נוגעים. אבסטל גם הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, כולל The Sopranos, Law & Order ו-NYPD Blue.

חייו המוקדמים של שחקן הקולנוע האמריקאי שם משפחה אבסטאל

אבסטל נולד בניו יורק בשנת 1945. הוא גדל במשפחה ממעמד הפועלים ולמד בבית הספר הגבוה לאמנויות הבמה. לאחר שסיים את לימודיו, הוא למד באקדמיה האמריקאית לאמנויות דרמטיות. לאחר מכן החל את הקריירה שלו כשחקן, והופיע במספר הפקות מחוץ לברודווי.

תפקיד פורץ הדרך של אבסטל

תפקיד הפריצה של אבסטאל הגיע ב-1974 כאשר לוהק לתפקיד מייקל קורליאונה בסרט "הסנדק חלק ב'". התפקיד זיכה אותו במועמדות לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר. הוא המשיך להופיע במספר סרטים אחרים, כולל צייד הצבאים, הבלתי נוגעים והסנדק חלק שלישי.

הקריירה המאוחרת של אבסטל

בסוף שנות ה-80 החל אבסטל להתמקד יותר בתפקידי טלוויזיה. הוא הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, כולל The Sopranos, Law & Order ו-NYPD Blue. הוא גם הופיע במספר סרטים שנעשו עבור טלוויזיה.

מורשת אבסטל

אבסטל זכור כאחד השחקנים האייקוניים ביותר בדורו. הופעותיו ב"הסנדק חלק ב' ו"צייד הצבאים" נחשבות לכמה מהטובות בתולדות הקולנוע. הוא זכור גם בזכות תפקידיו במספר תוכניות טלוויזיה, כולל The Sopranos, Law & Order ו-NYPD Blue.

שאלות ותשובות

מהו התפקיד המפורסם ביותר של שחקן הקולנוע האמריקאי שם משפחה אבסטל?

התפקיד המפורסם ביותר של אבסטאל הוא גילום מייקל קורליאונה בסרט "הסנדק חלק ב'". התפקיד זיכה אותו במועמדות לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר.

באילו סרטים נוספים הופיע אבסטל?

אבסטל הופיע במספר סרטים נוספים, כולל צייד הצבאים, הבלתי נוגעים והסנדק חלק שלישי. הוא גם הופיע במספר סרטי טלוויזיה.

באילו תוכניות טלוויזיה הופיע אבסטל?

אבסטל הופיע במספר תוכניות טלוויזיה, כולל The Sopranos, Law & Order ו-NYPD Blue.

סיכום

שם המשפחה של שחקן הקולנוע האמריקאי אבסטאל הוא שחקן אמריקאי שהופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק חלק ב', צייד הצבאים והבלתי נוגעים. אבסטל זכור כאחד השחקנים האייקוניים ביותר בדורו. הופעותיו ב"הסנדק חלק ב' ו"צייד הצבאים" נחשבות לכמה מהטובות בתולדות הקולנוע. הוא זכור גם בזכות תפקידיו במספר תוכניות טלוויזיה, כולל The Sopranos, Law & Order ו-NYPD Blue.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן