דף הבית » מגזין » שוסטר שם משפחה: מקור ומשמעות

שוסטר שם משפחה: מקור ומשמעות

שוסטר שם משפחה: מקור ומשמעות

מהו שם המשפחה שוסטר?

שם המשפחה שוסטר הוא שם גרמני שקיים כבר מאות שנים. היא נגזרת מהמילה הגרמנית התיכונה "schuostere" שפירושה "סנדלר". מאמינים שמקורם של משפחת שוסטר באזור בוואריה של גרמניה, והשם נמצא ברשומות מהמאה ה-13.

מקורו של שם המשפחה שוסטר

מקורו של שם המשפחה שוסטר הוא באזור בוואריה של גרמניה. נהוג לחשוב שהשם שימש לראשונה על ידי משפחה של סנדלרים, והשם נמצא ברשומות מהמאה ה-13. משערים שמשפחת שוסטר הייתה אחת המשפחות הראשונות שהתיישבו באזור, והשם עבר בדורות.

שוסטר בגרמניה

שם המשפחה שוסטר עדיין נפוץ מאוד בגרמניה כיום. על פי מפקד האוכלוסין הגרמני, בגרמניה חיים למעלה מ-10,000 אנשים עם שם המשפחה שוסטר. משפחת שוסטר היא עדיין חלק מאוד מהתרבות הגרמנית, והשם עדיין בשימוש בערים וערים גרמניות רבות.

שוסטר בארצות הברית

גם שם המשפחה שוסטר נפוץ מאוד בארצות הברית. על פי מפקד האוכלוסין בארה"ב, בארצות הברית חיים למעלה מ-20,000 אנשים עם שם המשפחה שוסטר. משפחת שוסטר נמצאת בארצות הברית מתחילת המאה ה-19, והשם עבר בדורות.

שוסטר במדינות אחרות

שם המשפחה שוסטר נפוץ מאוד גם במדינות אחרות ברחבי העולם. על פי רישומים, ישנם למעלה מ-30,000 אנשים עם שם המשפחה שוסטר החיים במדינות כמו קנדה, אוסטרליה ובריטניה. משפחת שוסטר נמצאת בארצות אלו מתחילת המאה ה-20, והשם עבר בדורות.

משמעות שם המשפחה שוסטר

שם המשפחה שוסטר נגזר מהמילה הגרמנית הגבוהה התיכונה "schuostere" שפירושה "סנדלר". מאמינים שמקורם של משפחת שוסטר באזור בוואריה של גרמניה, והשם נמצא ברשומות מהמאה ה-13. משערים שמשפחת שוסטר הייתה אחת המשפחות הראשונות שהתיישבו באזור, והשם עבר לאורך הדורות. שם המשפחה שוסטר פופולרי מאוד עד היום, והוא מזכיר את תקופתה הארוכה והארוכה של המשפחה. היסטוריה מעניינת. משפחת שוסטר הייתה במדינות רבות ברחבי העולם, והשם עבר לאורך הדורות. למידע נוסף על שם המשפחה שוסטר, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן