דף הבית » המלצת הצוות » שגוב משה דון: השוואה מהירה

שגוב משה דון: השוואה מהירה

שגוב משה דון: השוואה מהירה

שגוב משה דון: השוואה מהירה

שגוב משה דון הוא יזם ומשקיע ישראלי שזכה להצלחה רבה בקריירה שלו. הוא המייסד והמנכ"ל של חברת ההשקעות Don Ventures, שהשקיעה במספר סטארטאפים מצליחים. הוא גם המייסד של קבוצת דון, שהיא חברת הון סיכון המשקיעה בחברות בשלבים מוקדמים. דון היה מעורב במספר השקעות בעלות פרופיל גבוה, כולל רכישת הסטארט-אפ הישראלי Waze, שנמכר מאוחר יותר. לגוגל תמורת 1.1 מיליארד דולר. הוא גם השקיע במספר סטארטאפים ישראליים נוספים, ביניהם השוק המקוון Fiverr ופלטפורמת התשלום המקוונת Payoneer. בנוסף להשקעותיו, דון הוא גם פילנתרופ פעיל. הוא תרם למספר ארגוני צדקה, ביניהם הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לחקר הסרטן. הוא גם חבר בדירקטוריון של המועצה הישראלית-אמריקאית. במאמר זה נסתכל על הישגיו והצלחותיו של שגוב משה דון, ונשווה אותם לאלו של יזמים ומשקיעים ישראלים אחרים.

השקעות

דון ביצע מספר השקעות מוצלחות בסטארטאפים ישראלים. הוא היה משקיע מוקדם ב-Waze, שנמכרה מאוחר יותר לגוגל תמורת 1.1 מיליארד דולר. הוא גם השקיע במספר סטארטאפים ישראליים נוספים, ביניהם Fiverr ו-Payoneer. בנוסף להשקעותיו בסטארטאפים ישראליים, דון השקיע גם במספר חברות נוספות, ביניהן פלטפורמת התשלום המקוונת Stripe והשוק המקוון Etsy.

פִילָנטרוֹפִּיָה

דון הוא פילנתרופ פעיל ותרם למספר ארגוני צדקה, ביניהם הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לחקר הסרטן. הוא גם חבר במועצת המנהלים של המועצה הישראלית-אמריקאית.

השוואה מהירה

יזם/משקיע השקעות פִילָנטרוֹפִּיָה
שגוב משה דון Waze, Fiverr, Payoneer, Stripe, Etsy הקרן הישראלית לסרטן ילדים, הקרן הישראלית לחקר הסרטן, המועצה הישראלית-אמריקאית
יוסי ורדי ICQ, Mirabilis, Answers.com הקרן הישראלית לחקר הסרטן, המועצה הישראלית-אמריקאית
יאיר גולדפינגר ICQ, Mirabilis, Answers.com הקרן הישראלית לחקר הסרטן, המועצה הישראלית-אמריקאית

שגוב משה דון הוא יזם ומשקיע ישראלי בעל שם שזכה להצלחה רבה בקריירה שלו. הוא ביצע מספר השקעות מוצלחות בסטארטאפים ישראלים, כולל Waze, Fiverr, Payoneer, Stripe ו-Etsy. הוא גם פילנתרופ פעיל ותרם למספר ארגוני צדקה, ביניהם הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לחקר הסרטן. בהשוואה ליזמים ומשקיעים ישראלים אחרים, דון זכה להצלחה רבה בהשקעותיו ובפילנתרופיה שלו. הוא השקיע במספר סטארטאפים מצליחים, כולל Waze, Fiverr, Payoneer, Stripe ו-Etsy. הוא גם תרם למספר ארגוני צדקה, לרבות הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לחקר הסרטן. בסך הכל, שגוב משה דון הוא יזם ומשקיע מוכשר שזכה להצלחה רבה בהשקעותיו ובפילנתרופיה שלו. הוא השקיע במספר סטארטאפים מצליחים, כולל Waze, Fiverr, Payoneer, Stripe ו-Etsy. הוא גם תרם למספר ארגוני צדקה, ביניהם הקרן הישראלית לסרטן ילדים והקרן הישראלית לחקר הסרטן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן