דף הבית » מעניין » רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

רמטכ"ל הצבא: שם משפחה

ראש המטה של הצבא הוא הקצין הבכיר ביותר בצבא ארצות הברית. רמטכ"ל הצבא הנוכחי הוא הגנרל מארק א. מיילי, שמונה בשנת 2015. שם משפחתו הוא מילי. תפקיד ראש המטה של הצבא הוא תפקיד חשוב, שכן הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא. צָבָא. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא. הרמטכ"ל אחראי גם על התקציב והכוח אדם של הצבא. תפקיד הרמטכ"ל הוא תפקיד קצין כללי בדרגת ארבעה כוכבים. הרמטכ"ל ממונה על ידי נשיא ארצות הברית, בעצה ובהסכמת הסנאט. הרמטכ"ל הוא היועץ הצבאי העיקרי של הנשיא ושר ההגנה. הרמטכ"ל הוא הקצין הבכיר ביותר בצבא והוא החבר הבכיר ביותר ברמטכ"לים המשולבים. הרמטכ"ל הוא היועץ הצבאי העיקרי של הנשיא ושר ההגנה. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא.

היסטוריה של הרמטכ"ל

תפקיד ראש המטה של הצבא הוקם בשנת 1903, כאשר הצבא אורגן מחדש בעקבות מלחמת ספרד-אמריקאית. הרמטכ"ל הראשון של הצבא היה הגנרל וויליאם וו. וותרספון, ששירת מ-1903 עד 1906. מאז, היו בסך הכל 36 ראשי המטה של הצבא. תפקידו של ראש המטה של הצבא התפתח עם השנים. במהלך מלחמת העולם השנייה היה הרמטכ"ל אחראי על ארגון והכשרת הצבא וכן על פיתוח האסטרטגיה והמדיניות. בשנים שלאחר המלחמה היה הרמטכ"ל אחראי על התקציב והכוח אדם של הצבא.

רמטכ"ל הצבא הנוכחי

ראש המטה הנוכחי של הצבא הוא הגנרל מארק א. מיילי, אשר מונה בשנת 2015. גנרל מילי הוא בוגר אוניברסיטת פרינסטון והאקדמיה הצבאית של ארצות הברית בווסט פוינט. הוא שירת במגוון תפקידי פיקוד ומטה, כולל כמפקד פיקוד כוחות צבא ארצות הברית ומפקד כוח הסיוע הביטחוני הבינלאומי וכוחות ארצות הברית-אפגניסטן.

חשיבותו של הרמטכ"ל

תפקיד רמטכ"ל הצבא הוא תפקיד חשוב, שכן הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא. הרמטכ"ל אחראי גם על התקציב והכוח אדם של הצבא. הרמטכ"ל הוא הקצין הבכיר בצבא והוא הבכיר-בכיר ביותר ברמטכ"לים המשולבים. הרמטכ"ל הוא היועץ הצבאי העיקרי של הנשיא ושר ההגנה. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא. הרמטכ"ל הוא תפקיד חשוב, שכן הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא. צָבָא. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא. הרמטכ"ל אחראי גם על התקציב והכוח אדם של הצבא.

סיכום

תפקיד רמטכ"ל הצבא הוא תפקיד חשוב, שכן הרמטכ"ל אחראי על הניהול הכולל של הצבא. ראש המטה הנוכחי של הצבא הוא הגנרל מארק א.מיילי, שמונה בשנת 2015. שם משפחתו הוא מילי. הרמטכ"ל אחראי על פיתוח האסטרטגיה, המדיניות והדוקטרינה, וכן על ארגון והכשרת הצבא. הרמטכ"ל אחראי גם על התקציב והכוח אדם של הצבא. הרמטכ"ל הוא הקצין הבכיר ביותר בצבא והוא החבר הבכיר ביותר ברמטכ"לים המשולבים. למידע נוסף על הרמטכ"ל הנוכחי של הצבא, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן