דף הבית » TOP10 » ריטה: שם משפחה מקורי

ריטה: שם משפחה מקורי

2023-05-12 05:36:00+02:00

מה מקור שם המשפחה ריטה?

שם המשפחה ריטה הוא שם משפחה מקורי, בעל היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נגזר מהמילה הלטינית "ריטה", שפירושה "לחשוב". כמו כן, מאמינים כי הוא נגזר מהמילה האיטלקית "ritare", שפירושה "להיות חכם". שם המשפחה ריטה נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת, וארצות הברית. באיטליה, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי טוסקנה, לאציו וקמפניה.

מה המשמעות של שם המשפחה ריטה?

משמעותו של שם המשפחה ריטה נחשבת קשורה לחוכמה והתחשבות. מאמינים שזה שם שניתן למי שהיה חכם ומתחשב. מאמינים שזה גם שם שניתן למישהו שהיה מנהיג או מורה.

כמה נפוץ שם המשפחה ריטה?

שם המשפחה ריטה אינו שם משפחה נפוץ במיוחד. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה מדורג כשם המשפחה ה-5,837 הנפוץ ביותר בארצות הברית. הוא גם מדורג כשם המשפחה ה-6,945 הנפוץ ביותר באיטליה.

ריטה בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה ריטה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק ופלורידה. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו טקסס, אילינוי וניו ג'רזי.

ריטה באיטליה

באיטליה, שם המשפחה ריטה נמצא לרוב באזורי טוסקנה, לאציו וקמפניה. הוא נמצא גם באזורים אחרים כמו לומברדיה, אמיליה-רומאניה ו-ונטו. שם המשפחה ריטה נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל וצרפת. בספרד, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי גליציה, קסטיליה-לה מנצ'ה ואנדלוסיה. בפורטוגל, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי אלגרבה ומדיירה. בצרפת, שם המשפחה נמצא לרוב באזורי פרובנס-אלפ-קוט ד'אזור ואוברן-רון-אלפ.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ריטה

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה ריטה. חלק מהאנשים הללו כוללים את השחקנית האיטלקייה ריטה הייוורת', הזמרת האמריקאית ריטה אורה והשחקן הספרדי ריטה מורנו.

סיכום

ריטה הוא שם משפחה מקורי עם היסטוריה עשירה. מאמינים שמקורו באיטליה, והוא נגזר מהמילה הלטינית "ריטה", שפירושה "לחשוב". הוא נמצא לרוב באיטליה, אך הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו ספרד, פורטוגל, צרפת וארצות הברית. משמעותו של שם המשפחה ריטה נחשבת קשורה לחוכמה והתחשבות. זה לא שם משפחה נפוץ במיוחד, אבל יש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה ריטה, כמו השחקנית האיטלקייה ריטה הייוורת', הזמרת האמריקאית ריטה אורה והשחקן הספרדי ריטה מורנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן