דף הבית » המלצת הצוות » רחש שם משפחה: סקירה מהירה

רחש שם משפחה: סקירה מהירה

רחש שם משפחה: סקירה מהירה

מהו שם משפחת המלמול?

שם המשפחה מרמור הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, וחושבים שהוא נגזר מהמילה העברית ל"מלמול" או "לחישה". שם המשפחה מרמור נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה של המלמול

מקורו של שם המשפחה מרמור הוא במזרח התיכון, באזור ישראל של ימינו. משערים שהוא נגזר מהמילה העברית ל"מלמול" או "לחישה", ומאמינים כי שימש כינוי למי שהיה ידוע באופיו השקט. שם המשפחה מרמור נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

שכיחות של שם המשפחה של מלמול

שם המשפחה מרמור אינו נפוץ במיוחד, אך הוא נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בארצות הברית, שם המשפחה מרמור נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. בקנדה, שם המשפחה מרמור נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקולומביה הבריטית. בבריטניה, שם המשפחה מרמור נמצא לרוב במחוזות לונדון, קנט ואסקס. באוסטרליה, שם המשפחה מרמור נמצא לרוב במדינות ניו סאות' ויילס וויקטוריה.

וריאציות של שם המשפחה של רחש

לשם המשפחה של Murmur יש כמה וריאציות, כולל Murmure, Murmurer ו- Murmurier. וריאציות אלה נמצאות במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה המלמול

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מרמור, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל מרמור, השחקן והבמאי הקנדי ג'ון מרמור, והשחקן והבמאי הבריטי פיטר מרמור.

אנשים בולטים עם שם המשפחה המלמול

ישנם כמה אנשים בולטים עם שם המשפחה מרמור, ביניהם היזם והפילנתרופ האמריקאי ויליאם מרמור, הפוליטיקאי ועורך הדין הקנדי ג'ון מרמור והסופר וההיסטוריון הבריטי פיטר מרמור.

השוואה מהירה

שֵׁם מדינה מִקצוֹעַ
ביל מרמור ארצות הברית שחקן/קומיקאי
ג'ון מרמור קנדה שחקן/במאי
פיטר מרמור הממלכה המאוחדת שחקן/במאי
וויליאם מרמור ארצות הברית יזם/פילנתרופ
ג'ון מרמור קנדה פוליטיקאי/עורך דין
פיטר מרמור הממלכה המאוחדת מחבר/היסטוריון

שם המשפחה מרמור הוא שם משפחה נדיר יחסית, שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו באזור ישראל של ימינו, וחושבים שהוא נגזר מהמילה העברית ל"מלמול" או "לחישה". שם המשפחה מרמור נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. לשם המשפחה של Murmur יש כמה וריאציות, כולל Murmure, Murmurer ו- Murmurier. ישנם כמה אנשים מפורסמים ובולטים עם שם המשפחה מרמור, ביניהם השחקן והקומיקאי האמריקאי ביל מרמור, השחקן והבמאי הקנדי ג'ון מרמור, והשחקן והבמאי הבריטי פיטר מרמור, כמו גם היזם והפילנתרופ האמריקאי ויליאם מרמור, פוליטיקאי ועורך דין קנדי. ג'ון מרמור, והסופר וההיסטוריון הבריטי פיטר מרמור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן