דף הבית » להעביר את הזמן » רובינסון שם משפחה – מדריך מקיף

רובינסון שם משפחה – מדריך מקיף

רובינסון שם משפחה – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של רובינסון?

שם המשפחה רובינסון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי. היא נגזרת מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. השם רובין נגזר מהשם הגרמני הישן הרודברט, שפירושו "תהילה מבריקה". שם המשפחה רובינסון נמצא לרוב בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

וריאציות של שם המשפחה רובינסון

לשם המשפחה רובינסון יש וריאציות רבות, כולל רוביסון, רובסון, רובינס, רובינסן, רובינסון, רובינסון, רובסון, רובסון, רובסון, רובינסון ורובינסון.

רובינסון בסקוטלנד

שם המשפחה רובינסון נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא נגזר מה-Mac Robison הגאלי, שפירושו "בנו של רוברט". הגרסה הסקוטית של שם המשפחה רובינסון נמצאת לרוב באזור הגבולות הסקוטיים.

רובינסון באירלנד

שם המשפחה רובינסון נמצא גם באירלנד, שם הוא נגזר מהאו'רובינסון הגאלית, שפירושו "צאצאו של רוברט". הגרסה האירית של שם המשפחה רובינסון נמצאת לרוב באזור אלסטר.

רובינסון בגרמניה

שם המשפחה רובינסון נמצא גם בגרמניה, שם הוא נגזר מהשם הגרמני רובינסן, שפירושו "בנו של רובין". הגרסה הגרמנית של שם המשפחה רובינסון נמצאת לרוב באזורים הצפוניים של גרמניה.

השוואה מהירה

מדינה וָרִיאַצִיָה מַשְׁמָעוּת
הממלכה המאוחדת רובינסון נגזר מהשם הפרטי רובין
סקוטלנד מק רוביסון בנו של רוברט
אירלנד או'רובינסון צאצא של רוברט
גֶרמָנִיָה רובינסן הבן של רובין

שם המשפחה רובינסון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, עם וריאציות רבות שנמצאו במדינות אחרות. בממלכה המאוחדת, שם המשפחה רובינסון נגזר מהשם הפרטי רובין, שהוא הקטנה של רוברט. בסקוטלנד, שם המשפחה רובינסון נגזר מ-Mac Robison הגאלי, שפירושו "בנו של רוברט". באירלנד, שם המשפחה רובינסון נגזר מהאו'רובינסון הגאלית, שפירושו "צאצאו של רוברט". בגרמניה, שם המשפחה רובינסון נגזר מהשם הגרמני רובינסן, שפירושו "בנו של רובין". שם המשפחה רובינסון נמצא לרוב בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד וגרמניה. הווריאציות של שם המשפחה רובינסון משתנות ממדינה למדינה, אך כולן נגזרות מהשם הפרטי רובין או רוברט. שם המשפחה רובינסון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, עם וריאציות רבות שנמצאו במדינות אחרות. היא נגזרת מהשם הפרטי רובין, שהוא דמעות של רוברט. שם המשפחה רובינסון נמצא לרוב בבריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, אך נמצא גם בסקוטלנד, אירלנד וגרמניה. הווריאציות של שם המשפחה רובינסון משתנות ממדינה למדינה, אך כולן נגזרות מהשם הפרטי רובין או רוברט. שם המשפחה רובינסון הוא שם משפחה נפוץ ממוצא אנגלי, עם וריאציות רבות שנמצאו במדינות אחרות. זוהי דרך מצוינת להתחקות אחר ההיסטוריה המשפחתית שלך ולגלות את השורשים שלך. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה רובינסון, אתה יכול לבקר ביוטיוב ולחפש "שם משפחה של רובינסון".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן