דף הבית » עשרת הגדולים » רביב שם משפחה – מדריך מקיף

רביב שם משפחה – מדריך מקיף

רביב שם משפחה – מדריך מקיף

מהו שם המשפחה של רביב?

שם המשפחה רביב הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "רב", שפירושה "גדול" או "מורה". שם המשפחה רביב נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה. מקורו של שם המשפחה רביב הוא בימי הביניים, אז ניתנו ליהודים שמות משפחה כדי להבדיל אותם מאנשים אחרים.

מקור שם המשפחה רביב

מקורו של שם המשפחה רביב הוא בימי הביניים, אז ניתנו ליהודים שמות משפחה כדי להבדיל אותם מאנשים אחרים. מקורו של שם המשפחה רביב הוא המזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. לפי ההערכה, שם המשפחה רביב נגזר מהמילה העברית "רב", שפירושה "גדול" או "מורה".

פירוש שם המשפחה רביב

מקורו של שם המשפחה רביב הוא מהמילה העברית "רב", שפירושה "גדול" או "מורה". על פי ההערכות, שם המשפחה רביב ניתן לאנשים שהיו מורים או מנהיגים מכובדים בקהילה שלהם. כמו כן, סבורים כי שם המשפחה רביב ניתן לאנשים בעלי ידע בהלכה ובמסורת היהודית.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רביב

ישנם מספר אנשים מפורסמים עם שם המשפחה רביב, ביניהם:

  • יצחק רבין – ראש ממשלת ישראל לשעבר
  • אברהם רביב – פוליטיקאי ישראלי וחבר כנסת לשעבר
  • יהודה רביב – שחקן וקומיקאי ישראלי
  • יהודה רביב – זמר ופזמונאי ישראלי
  • דוד רביב – פסל וצייר ישראלי

סיכום

שם המשפחה רביב הוא שם משפחה יהודי שמקורו במילה העברית "רב", שפירושה "גדול" או "מורה". שם המשפחה רביב נמצא לרוב בישראל, אך ניתן למצוא אותו גם במדינות אחרות עם אוכלוסייה יהודית גדולה. מקורו של שם המשפחה רביב הוא בימי הביניים, אז ניתנו ליהודים שמות משפחה כדי להבדיל אותם מאנשים אחרים. על פי החשד, שם המשפחה רביב ניתן לאנשים שהיו מורים או מנהיגים מכובדים בקהילה שלהם, ושהיו בקיאים בהלכה ובמסורת היהודית. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה רביב, ביניהם יצחק רבין, אברהם רביב, יהודה רביב ודוד רביב. למידע נוסף על שם המשפחה רביב, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן