דף הבית » טופ 100 » קריאף: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

קריאף: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

2023-03-11 12:52:00+02:00

מקורות שם המשפחה קריאף

שם המשפחה קריאף הוא ממוצא יהודי, ומאמינים שמקורו במזרח התיכון. משערים שזה נגזר מהמילה העברית "קרב", שפירושה "גפן". על פי ההערכה, השם אומץ על ידי משפחות יהודיות שעברו לאזור ממקומות אחרים בעולם. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה קריאף הוא במאה ה-16, אז נמצא בתיעוד של הקהילה היהודית בעיר צפת שבצפון הארץ. השם נמצא גם ברישומי הקהילה היהודית בעיר טבריה השוכנת באותו אזור. שם המשפחה קריאף התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים, והוא נמצא כיום במדינות רבות, כולל ארצות הברית, קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. במדינות מסוימות השם הותאם לשפות המקומיות, וכיום מאוית באופנים שונים, כולל קריאף, קרביץ, קרביץ, קרביצקי וקרביצקי.

אנשים בולטים עם שם המשפחה קריאף

היו הרבה אנשים בולטים עם שם המשפחה קריאף במשך מאות שנים. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי, ג'ין ויילדר, שנולד בתור ג'רום זילברמן ושינה את שמו לג'ין ווילדר-קריאף לכבוד משפחת אמו. אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה קריאף כוללים את השחקן והבמאי הישראלי-אמריקאי, אלי וולך, והזמר והפזמונאי הישראלי-אמריקאי, דיוויד ברוזה.

קריאף היום

כיום, שם המשפחה קריאף עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל, השם עדיין נפוץ למדי, ונמצא בערים ויישובים רבים ברחבי הארץ. בארצות הברית, השם נמצא במדינות רבות, כולל ניו יורק, קליפורניה, פלורידה וטקסס. שם המשפחה קריאף נמצא גם במדינות רבות אחרות, כולל קנדה, בריטניה, אוסטרליה וניו זילנד. במדינות מסוימות השם הותאם לשפות המקומיות, וכיום מאוית באופנים שונים, כולל קריאף, קרביץ, קרביץ, קרביצקי וקרביצקי.

המשמעות של שם המשפחה קריאף

מקורו של שם המשפחה קריאף הוא מהמילה העברית "קרב", שפירושה "גפן". זה מרמז שייתכן שהנושא המקורי של השם היה כורם או בעל כרם. כמו כן, מאמינים כי השם נגזר מהמילה העברית "קרב", שפירושה "לאגד". זה מרמז שייתכן שמי שנשא את השם המקורי היה אומן או סוחר. כמו כן, מאמינים ששם המשפחה קריאף נגזר מהמילה העברית "קרב", שפירושה "לחפור". זה מרמז שייתכן שמי שנשא את השם המקורי היה חקלאי או כורה. לא משנה המקור, שם המשפחה קריאף הוא אחד עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה קריאף, אתה יכול לבקר ב-he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן