דף הבית » טופ 100 » קמחי שם משפחה – מדריך מקיף

קמחי שם משפחה – מדריך מקיף

2023-04-09 22:07:00+02:00

מהו שם המשפחה קמחי?

שם המשפחה קמחי הוא שם משפחה קוריאני שקיים מאז שושלת ג'וסון (1392-1897). הוא נגזר מהמילה הקוריאנית "קימצ'י", שפירושה "ירקות כבושים". שם המשפחה קמצ'י הוא אחד משמות המשפחה הקוריאניים הנפוצים ביותר, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו סין, יפן וארצות הברית. שם המשפחה קמצ'י מאוית גם כג'מצ'י, ג'מג'ה, קמצ'י, קמח'י וקמצ'י. האיות של שם המשפחה משתנה בהתאם לאזור ולשפה. בסין, שם המשפחה מאוית כ"ג'ינג'י", ואילו ביפן הוא מאוית כ"קונצ'י".

מקור ומשמעות שם המשפחה קמחי

מקור שם המשפחה קמחי מהמילה הקוריאנית "קימצ'י", שפירושה "ירקות כבושים". שם המשפחה שימש לראשונה את המעמד השליט של שושלת ג'וסון כדי לציין את מעמדם. שם המשפחה קמחי שימש גם את האנשים הפשוטים כדי להבדיל את עצמם ממשפחות אחרות. ההערכה היא ששם המשפחה קמחי מקורו במילה הקוריאנית "קימצ'י", שפירושה "ירקות כבושים". שם המשפחה שימש לראשונה את המעמד השליט של שושלת ג'וסון כדי לציין את מעמדם. שם המשפחה קמחי שימש גם את פשוטי העם כדי להבדיל ממשפחות אחרות. משמעות שם המשפחה קמחי היא "כבוש". מאמינים כי שם המשפחה ניתן למי שנחמץ על מנת לשמר את מזונם. תהליך הכבישה שימש לשימור מזון לאורך זמן רב יותר.

תפוצה גיאוגרפית של שם המשפחה קמחי

שם המשפחה קמחי נמצא לרוב בדרום קוריאה, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו סין, יפן וארצות הברית. בדרום קוריאה, שם המשפחה Kimchi נמצא לרוב במחוזות Gyeonggi, Chungcheong ו-Jeolla. בסין, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות שאנדונג, הביי והנאן. ביפן, שם המשפחה נמצא לרוב במחוזות טוקיו, אוסקה וקיוטו. בארצות הברית, שם המשפחה נמצא לרוב במדינות קליפורניה, ניו יורק וטקסס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה קמחי

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קמחי, כולל השחקן הדרום קוריאני קים סו-היון, הזמר הדרום קוריאני קים ג'ה-ג'ונג והשחקנית הדרום קוריאנית קים טה-הי.

קמחי שם משפחה בישראל

שם המשפחה קמחי אינו נפוץ במיוחד בישראל, אך ישנם מעט אנשים בעלי שם משפחה זה. הבולטת בעלת שם המשפחה קמחי בישראל היא הזמרת והפזמונאית הישראלית, יעל קמחי.

סיכום

שם המשפחה קמחי הוא שם משפחה קוריאני שקיים מאז שושלת ג'וסון (1392-1897). הוא נגזר מהמילה הקוריאנית "קימצ'י", שפירושה "ירקות כבושים". שם המשפחה קמחי הוא אחד משמות המשפחה הקוריאניים הנפוצים ביותר, והוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו סין, יפן וארצות הברית. פירוש שם המשפחה קמחי הוא "כבוש". הוא נמצא לרוב בדרום קוריאה, שם הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה קמחי, כולל השחקן הדרום קוריאני קים סו-היון, הזמר הדרום קוריאני קים ג'ה-ג'ונג והשחקנית הדרום קוריאנית קים טה-הי. שם המשפחה קמחי אינו נפוץ במיוחד בישראל, אך ישנם מעט אנשים בעלי שם משפחה זה. למידע נוסף על שם המשפחה קמחי, אנא בקר בוויקיפדיה העברית .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן